İ S T E K B Ö L Ü M Ü

864 59 82
                                    

Yönetici Grubumuz:

𝔇𝔞𝔯𝔨𝔰𝔴𝔞𝔫- melodyoflove-

Admin Grubumuz:

𝔇𝔲𝔢𝔫𝔡𝔢 - birkadehsevgi-

RULES AND CONDİTİONS

- Bizi takip etmelisiniz.

- Kapağınızı yapan tasarımcıyı takip etmelisiniz.

- Kapağı 3 gün içerisinde kullanmaya başlamak koşuluyla en az 2 hafta kullanmak zorunludur.

- Kapağı kullandığınız süre boyunca bu hesabı ve kapağınızı yapan tasarımcıyı takip etmelisiniz.

- Kitabımızın tüm bölümlerini oylamalısınız.

- İsteğinizi alan tasarımcının iki kitabının tüm bölümlerini beğenmelisiniz.(Hesabımızda ki okuma listelerinden tasarımcıların kitaplarını kolaylıkla bulabilirsiniz.)

- Kitabınız yayımda ve en az 3 bölümü olmalı.

- Karakter seçimlerinize dikkat etmelisiniz.İnstagram,tiktok fenomeni,youtuberlar karakter olarak kabul edilemez.

- Kapağı kullandığınız süre boyunca,kitabınızın açıklama kısmında bizden ve tasarımcınızdan bahsetmelisiniz.

- Kurallara uymadığınız takdirde '1 kere' uyarılır ardından 'ifşa' edilirsiniz.

- Yapılan kapağı beğenmediyseniz bunu belirtebilirsiniz.Tasarımcının düzeltebileceği bir sorunsa düzeltebilir.Aksi takdirde kapağı kullanmama gibi bir lüksünüz yoktur.

- Özelden istek alınmaz.

- Kuralları isteğinize cevap aldığınızda uygulayınız.

- Bize istek verdiğiniz süre boyunca kimseye istek vermeyiniz,ya da başkasına verdiyseniz bize vermeyiniz.

- Taciz,tecavüz,töre ,kadına şiddet, vb. konulu kitaplara kapak yapmıyoruz.

- Künyeyi tek yorum halinde atmalısınız.

- Künyede yanında (*) bulunan maddeler zorunludur.

- Künyenizin onaylanması için künyenizin başında parolayı görmeliyiz.(Parola: En sevdiğiniz şarkı)

- İsteğinize en geç 3 gün içinde cevap almazsanız isteğiniz kabul edilmemiştir.Yorumunuzu kaldırıp başka tasarımcılara isteğinizi bırakabilirsiniz.

- Bu bölüme 3 arkadaşınızı etiketlemek.

- Tasarımcı seçemezsiniz uygun olan tasarımcı alır ve isteğinizi yapar.

FORM

- Parola (*)
- Kitap Adı (*)
- Yazar (*)
- Söz
- Karakterler
- Kategori (*)
- Dark/Light (*)
- Özellikle ol. ist. bir şey (obje)
- Nasıl bir kapak istiyorsunuz?detaylıca (*)
- Kitabın Konusu (*)
- Link (*)
- Varsa eklemek istediğiniz unsur:


Tasarımcı alımımız açıktır bize katılmak için örnek tasarımlarınızı yollamanız yeterli :)

MİLY GRAPHİC |AÇIK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin