Capitolul 1

33 2 0
                                    

-Haiii,Jiminnnnn, te astept de 30 de minute, ce tot faci în baie? Spun eu cu mâinile la piept așteptându-l pe Jimin în fața uși îmbrăcată gros.

Era ultima zi din acest an, iar dragul și scumpul meu iubit nu mai avea de gând să iasă din baie, de parcă l-ar fi înghițit wc-ul.

Trebuia să mergem in locul nostru pentru a sărbători trecerea într-un alt an. Locul nostru este undeva pe un pod aproape de un lac superb. Acolo a început toată povestea noastră.

-Acummmmm vinnnn. Striga Jimin.
Am oftat facandu-mi drum spre canapeaua neagră din sufragerie începând a imi pierde încă 20 de minute pe telefon.

Într-un final a coborât și Jimin lundu-mi șoc.
-Jimin, ce mama naibi cauti în pijamale? Mai sunt 2 ore și trecem în alt an și tu esti in pijamale? Ma disperi jur. Cine m-a pus să imi fac iubit nu stiu. Jimin iti dau 10 minute sa te pregatesti, dacă nu esti gata în aceste minute, plec singura!

-Bine, gata, acum ma îmbrac, doar așteaptă puțin.
Imi dau ochii peste cap și aleg să îl mai astept puțin.

După 15 minute coboară și Jimin îmbrăcat destul de lejer. Era frumos!

-Jiminnnnn ,de ce esti asa frumos?

-Nu stiu, probabil am stat prea mult pe lângă tine.

-Jimin, nu mai fi asa romantic! spun eu rosind
A zambit apoi m-a luat de mână și am plecat spre locucul nostru.

Lie  ~|p.jm|~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum