Era 23:59 mai erau câteva secunde și intram în anul nou, eram foarte fericită.
40,39,38 37,36..numaram în gând
20,19,18,17,16,15,14,13,12,11...hai Jimin, numără cu mine.. 8,7,6..Jimin se uita în telefon speriat, ma uit la el și rămân șocată
"Mai sunt câteva secunde iubire si intram în noul an! Imi pare rau ca nu suntem împreună! Te iubesc și LA MULTI ANI! Abia astept sa ne vedem, imi este dor de tine! " .. am citit cu lacrimi in ochi..... Se auzeau artificiile și oamenii țipând "LA MULTI ANI!" Eu plângeam și tremuram, nu voiam sa cred,' nu, nu Jimin, zi-mi te rog ca visez, ca nu e adevărat, te rog! "-Y Y... Yiso , nu e ceea ce pare! Te rog , ascultă... nu apuc sa fac doi pași spre ea căci ma trezesc cu o palma peste obraz. Au, a durut.
-Nu te apropia de mine, n nuuu. Nu trece nici măcar o clipă și o văd alergând spre ieșirea din locul nostru secret.
O urasc, o urasc pe Lia, nu trebuia să imi de-a acum mesaj.
Lia era fosta mea iubita, încă nu am reusit sa scap de această pacoste. Nu am nici-o treaba cu ea de când m-a înșelat. O iubesc pe Yiso, nu am iubit pe nimeni cum o iubesc pe ea. LA NAIBA CU TINE LIA, TE URASC! SPER SA MORI ÎN CHINURI!Am inceput sa alerg după iubita mea dar degeaba, nu o mai vedeam. Plângeam, fără să imi dau seama. Am izbucnit în plâns! Nu voiam sa se întâmple asta!