Capitolul 3

69 2 2
                                    


~După un an~

|Pov Jimin|

Eram in camera mea, asteptam sa treaca și aceasta zi oribilă.
De când Yiso s-a despărțit de mine nu am mai ieșit din casa, nu am mai vorbit cu nimeni. Imi este dor de ea... Azi e ziua noastră, ziua în care am întrebat-o dacă vrea să fie iubita mea. Aceasta va rămâne în memorie și ca ultima mea zi.

|Pov Yiso|

Imi e dor de Jimin, a trecut un an,unul groaznic. Am încercat să uit de el dar nu am reușit. Azi e ultima încercare.

După vreo 30 de minute am ajuns în locul nostru. Am vrut să îl văd pentru ultima dată. Era vreo 22 seara. Era ultima zi din an,ziua în care Jimin a mărturisit ceea ce simțea pentru mine, ziua în care mi-a spus primul "Te iubesc", prima noastră zi împreună și ultima pentru mine.

Am plecat spre Lotte World Tower Seul. Ajunsă pe acoperiș m-am pus pe margine gândindu-mă la el. Imi este foarte dor de tine, încă te iubesc Jimin, nu te-am uitat.

Am închis ochii și am mai tras aer în piept, pentru ultima dată. Când voiam să sar mi-am auzit numele strigat. Imi era cunoscută vocea. Era el. Era Jimin. M-am intors cu fața la acesta și cu lacrimi in ochi am alergat spre el. Am inceput sa plang strângând cât de tare puteam de materialul gecii lui. Ma mângâia pe cap ,îi simțeam lacrimile.

-Ji.. Jimin.. Te urasc! De ce mi-ai făcut asta, stii cat sufăr? Mi-a fost dor de tine stii?

Își pune mâna pe obrazul meu drept și ma saruta.

-Crezi ca mie mi-a fost ușor? Am stat în casa un an, un an foarte greu, unul cumplit. Mi-e dor de tine, de zambetul tau, de față ta , de buzele tale, de tot!

-Ce cauti aici? Îl intreb eu ținându-l strâns în  brațe.

-E ultima mea zi... nu pot sta fără tine si nici nu mai vreau sa mai stau așa, tu ce cauti aici?

-Aceasi chestie...

Suspinam amândoi. Nu imi venea să cred ca după un an voi fi din nou în brațele lui. Era cald și bine. Parfulul lui era acelasi. Am zambit gândindu-mă la toate amintirile cu el.După câteva minute stând îmbrățișați Jimin imi zice

-Hai să o facem împreună, să mergem împreună oriunde ar fi. Să te strâng în brațe și în mormânt, doar vreau sa stau cu tine și sa te țin la pieptul meu.

-Jiminshii, nu e un moment potrivit sa zic asta, dar nu mai fi așa romantic? Spun eu chicotind. Te iubesc, Jimin! Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc mult! Îi spun eu punându-l pe obraz.

-Și eu te iubesc, piticot!

-Heiii, nu imi mai zi piticot! Zic eu prefacandu-ma supărată!

-Glumeam pitic. spune în timp ce ma pupa pe creștetul capului.

-Stii, totuși nu ar fi o ideea rea.

-Ce idee? Întreabă Jimin .

-Hai sa sarim împreună! Îl trag de mână până la margine. Îl strâng tare de ea .

Era ora 23:59 ca și anul trecut.
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0...

-La multi ani, Jimin! Spun eu zâmbind trist.

-La multi ani, Yiso! Rostește el cu lacrimi in ochi strangandu-ma și el mai tare de mână.

-Te iubesc ! Îi spun eu apoi îl sărut pentru ultima dată.

-Și eu te iubesc, Yiso!

Tragem aer adânc în piept amândoi .

-Acum! Spune Jimin tinandu-ma de mâna și doar cu un pas făcut de pe marginea clădirii am căzut în gol!

"Din nou iti zic Jimin ca te iubesc iubitul meu! "

"Te iubesc enorm Yiso"

______________________________________
Heiii! Asta este prima mea carte de pe acest cont. Vor urma cărți destul de mari.

Am câteva idei pentru a o continua , dar nu stiu daca sa o fac sau nu.

Sper sa va placa! 🤗

Lie  ~|p.jm|~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum