ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ 2- Meet My Roomate.

947 60 16
                                    

3rd Persons POV.
Skeppy And Bad Were Now Talking While Skeppy Was Going Back To His Apartment.
"𝗢𝗵. 𝗜 𝗚𝘂𝗲𝘀𝘀 𝗠𝗲𝗴𝗮'𝘀 𝗕𝗮𝗰𝗸." He Said Seeing Zelk's Car Beside His. "𝗛𝗲𝘆.. 𝗨𝗵 𝗪𝗮𝗻𝗻𝗮 𝗖𝗼𝗺𝗲 𝗜𝗻?" Skeppy Said Looking A Bad, Bad Stared At Him And Nodded Smiling, They Went To His Apartment And Opened The Door. "𝗛𝗘𝗹𝗹𝗢𝗢𝗼𝗢𝗼𝗢𝗼" Skeppy Said Loudly Enoughr For The Couples To Hear "𝗦𝗸𝗲𝗽 𝗦𝗵𝘂𝘁 𝗨𝗽! 𝗠𝗲𝗴𝗮 𝗜𝘀 𝗦𝗹𝗲𝗲𝗽𝗶𝗻𝗴!" Zelk Said As He Ran Outside The Room, He Stopped And Looked At Bad Who Also Stared Back At Him.. "𝗨𝗵𝗵 𝗦𝗸𝗲𝗽 𝗪𝗵--." "𝗛𝗶𝘀 𝗡𝗮𝗺𝗲 𝗜𝘀 𝗕𝗮𝗱!" Skeppy Replied Smiling, He Turned Around To Face Bad "𝗠𝗲𝗲𝘁 𝗠𝘆 𝗥𝗼𝗼𝗺𝗺𝗮𝘁𝗲𝘀  𝗕𝗼𝘆𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱, 𝗭𝗲𝗹𝗸!"  He Said Pointing At The Boy, Zelk Waved And Held A Hand Out. Bad Grabbed His Hand And Shaked It Smiling At Him Aswell, "𝗡𝗶𝗰𝗲 𝗧𝗼 𝗠𝗲𝗲𝘁 𝗬𝗼𝘂 𝗕𝗮𝗱!" Zelk Said "𝗡𝗶𝗰𝗲 𝗧𝗼 𝗠𝗲𝗲𝘁 𝗬𝗼𝘂 𝗧𝗼𝗼!" Bad Said Smiling. They Then Heard A Door Closed. It Was Mega- Wearing Zelks Sweater.- It Was Very Big So It Was Over His Knees. Still Wearing His Green Scarf That Covers His Mouth, "𝗛𝗲𝘆 𝗠𝗲𝗴𝗴𝗴𝗮𝗮𝗮𝗮" Skeppy Said Patting Mega's Head, Mega Glared At Skeppy And Looked At Bad Confused. "𝙒𝙝𝙤'𝙨 𝙏𝙝𝙖𝙩?" He Signed As The Two Understands "𝗜𝗺 𝗕𝗮𝗱! 𝗡𝗶𝗰𝗲 𝗧𝗼 𝗠𝗲𝗲𝘁 𝗬𝗼𝘂!" Bad Said Understanding What He Signed. "𝗢𝗵 𝗬𝗼𝘂 𝗖𝗮𝗻 𝗨𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱 𝗦𝗶𝗴𝗻 𝗟𝗮𝗻𝗴𝘂𝗮𝗴𝗲" Zelk Said Kinda Suprise Since Only Him Can Understand Him And Skeppy Dosen't. "𝗬𝗲𝗮𝗵! 𝗜 𝗗𝗼, 𝗜 𝗟𝗲𝗮𝗿𝗻𝗲𝗱 𝗧𝗵𝗲𝗺 𝗪𝗵𝗲𝗻 𝗜 𝗪𝗮𝘀 𝗔 𝗞𝗶𝗱.. " He Said Smiling "𝗔𝗵 𝗜 𝗦𝗲𝗲. 𝗢𝗸𝗮𝘆" Zelk Said As Mega Hugged Him From The Side Snuggling His Face On His Side "𝗠𝗲 𝗔𝗻𝗱 𝗕𝗮𝗱 𝗔𝗿𝗲 𝗚𝗼𝗻𝗻𝗮 𝗚𝗼 𝗧𝗼 𝗠𝘆 𝗥𝗼𝗼𝗺 𝗡𝗼𝘄" Skeppy Said Grabbing Bad's Hand And Leading Him To His Room.
" 𝗗𝗼 𝗬𝗼𝘂 𝗧𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗧𝗵𝗼𝘀𝗲 𝗧𝘄𝗼 𝗪𝗶𝗹𝗹 𝗘𝘃𝗲𝗻𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗟𝗼𝘃𝗲 𝗘𝗮𝗰𝗵𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿." Zelk Said Looking At The Two Walking Away From Them, Mega Nodded Smirking Looking At Them Aswell.

-Yᴇᴇᴇᴇʜʜᴀᴀᴀᴡᴡᴡᴡᴡᴡᴡ-

-𝘍𝘦𝘦𝘭 𝘍𝘳𝘦𝘦 𝘛𝘰 𝘎𝘪𝘷𝘦 𝘔𝘦 𝘗𝘪𝘵𝘺 𝘝𝘰𝘵𝘦𝘴 ;𝘋-

❁ 𝘍𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳 𝘉𝘰𝘺 ❁ | ᗩ 𝗦𝗸𝗲𝗽𝙃𝙖𝙡𝙤 𝘚𝘵𝘰𝘳𝘺 |Where stories live. Discover now