»Giriş«

1.3K 302 257
                                    

BAŞLADIĞINIZ TARİHİ VE SAATİ YORUMLARA YAZINN

ALDEBARAN'IN TAKIM YILDIZI AQUİLAYA GİRİŞ YAPIYORSUNUZ LÜTFEN BEKLEYİNİZ

AQUİLA TAKIM YILDIZINDAN MİRACH .

LYRA TAKIM YILDIZINDAN SİRİUS .

SİZİNLE GÖRÜŞMEK İSTİYORLAR ALDEBARAN .

NE HAKKINDA.

ÇOCUKLARININ HANGİ TAKIM YILDIZI IRKINDAN GELDİĞİNİ ÖĞRENMEK İSTİYORLAR ALDEBARAN.

TAMAM , GELEBİLİRLER

.......

-17 yaşına bastığında hangi takım yıldızı ırkından geldiğini öğreneceksiniz ve buna göre hangi yeteneklerinin olduğunu öğreneceğiz. Bilirsiniz ki Aquila takım yıldızı ve Lyra takım yıldızının ırkından gelenlerin yetenekleri birbirinden farklı.

Onay verircesine başlarını salladılar. 

Şöyle ki çok düşük bir ihtimal daha var eğer o düşük ihtimal gerçekleşirse, sizin için iyi olacağını söyleyemem.

İkisi de şaşkınlık ve merakla Aldebaran'a baktılar.

Sirius:

-Düşük ihtimal derken neyden bahsediyorsunuz?

Aldebaran:

-Size şuan da bunun hakkında bilgi veremeyeceğim , öncelikle emin olup araştırmam gerekiyor, bilgi kesinleştiğinde sizi haberdar edeceğim.

İkisi de anlamadığını belli  eden bir yüz ifadesiyle Aldebaran'a baktılar.

Mirach:

- Daha önce kimsede olan bir şey değildi bu ihtimaller, neden bizim kızımızda olabiliyor? Daha açıklayıcı şekilde konuşun lütfen.

Aldebaran:

Hak verircesine başını salladı.

-Evet , haklısınız daha önce kimse de karşılaştığımız bir durum değildi .

Mirach:

-Peki o zaman neden bizim kızımız ?

Aldebaran

Sert ve emin bir şekilde konuştu.

-Bunun nedenini aslında siz biliyorsunuz ayrıca kuralları da, kurallara uyulmaz ise sonuçlarının ne olacağını da, siz bu kurallara uymadınız. 

Kuralı açıklamak üzere hafifçe öksürerek boğazını temizledi.

( 17. MADDE) kuralı .

- Aquila takım yıldızından ve lyra takım yıldızından kişiler birlikte olamaz (17.MADDE)

SONUÇLARI:

(Eğer Aquila takım yıldızı ve Lyra takım yıldızı ırkından iki kişi birlikte olursa ve bu çocuk Aquila takım yıldızı ve Lyra takım yıldızı ırkının yeteneklerini taşıyor ise tehlike arz edeceğinden , doğacak olan çocuk 17 yaşına girdiğinde, Dünyaya sürgün edilecektir.)

Gökyüzü İzleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin