Szóval, tudjátok van ez a fiú az osztályomban... Bakugou... De mivel a legjobb barátom és egy hatalmas homofób (az ő bevallása szerint) nem merem neki bevallani az érzéseimet. Na mindegy, most úton vagyok a suli felé. Mikor beléptem, a kis Süni már benn is volt a padjában és a két (ahogyan ő mondaná), "a két buzit" nézte; Todorokit és Midoriyát. Naja, nekik sikerült, és mostanra igazi "szerelmes madarak" lettek... Minden nap Midoriya hoz kettejüknek ebédet, együtt mennek haza, stb... És amúgy nem akarod dicsekedni, de én segítettem őket egymáshoz. (Jó a lányok is segítettek egy kicsit, de az most mindegy)
- Csá, Piroska! - szólalt meg Bakugou - Már nem is köszönsz?
- De, szia. Hogy al... - szólaltak volna meg, de félbeszakított.
- Nézd azt a két buzit. Ember ne itt smároljatok! - szólította meg vigyorral az arcán az édes párost.
- Hagyd már őket! - szaladt ki a számon. - Mármint...
- Te véded azt a kettőt? Mi van, talán átérzed a helyzetüket? Te is buzi lennél? - látszódott rajta, hogy igazán szórakoztatja a téma.
- N-Nem, nem úgy értettem...
- Akkor hogy? Hah? Ch...
- ...
Ezután a kis süni abbahagyta a beszélgetést, ordítozást és egész nap egy szót sem szólt hozzám. Suli után Midoriya odajött hozzám.
- Hagyjad Kacchant, már megszoktam, mindig ilyen.
- Izuku! - szólt utána Todorokit.
- Megyek már! - válaszolt - Akkor holnap találkozunk!
Mikor mindenki elment még gondolkoztam, hogy mit csináltam, mivel bántottam meg Bakugout, hogy nem szólt hozzám egész nap. Már biztos hazament, úgyhogy majd csak otthon tudok vele chatelni. Felkaptam a táskámat és kisétáltam a tanteremből. Ám viszont mikor kiléptem az épületből megpillantottam életem szerelmét, vagyis Bakugout amint neki van dőlve egy oszlopnak és épp valamin gondolkozik. Megkell mondani, elég szexi volt.
- Gyere már! Egy csomót kellett rád várni! Mit csináltál? - kérdezte a kis tüsis.
Elvigyorodtam és szaladtam hozzá a válasszal.
- Bocsi, bocsi. Megyek már.--------------------------------------------
Na halihó! AniMesi vagyoook itt az első fejezet, remélem tetszett❤️ Majd még tali!!
YOU ARE READING
Így is, úgy is - KiriBaku (18+)
Fanfiction"Van egy fiú aki tetszik és Bakugounak hívják, de van egy probléma... Utálja a melegeket, és a legjobb barátom" -egy kiribaku kis történet -lesznek benne 18+-os részek⚠️ -trágár beszéd is előfordul⚠️ -egyhe kis Tododeku, de nem az van a középpontban...