- Figyu, bocs a mait.... Hogy feltételeztem rólad, hogy tudod....
- Jaa, igazából semmi baj. - végül is nem hazudott - Bakugou, igazából van is valami, amit elszeretnék mondani.
Mikor ezt kimondtam rögtön meg is bántam, mivel ebben a percben, hogy kimondtam a kis szőke megállt.
- Szóval... Meleg vagy? Szoktál faszt szopni? Megtennéd nekem is?
- Mi? Nem így értemm......
Mondtam volna, de Bakugou a falnak szorított (ráadásul az ő házuk faljához, mivel már pont elbúcsúzhaztunk volna egymástól) és a számba rakta az ujjait, pontosabban a középső és a gyűrűs ujját. Mikor feleszméltem, már nem az utcán voltunk, hanem bevitt a házukba.
- Nyanya! Úgy sincs itthon. - állapította meg vigyorral az arcán, miután érzékelte, hogy rajtunk kívül senki sincs itthon.
- Na gyere Piroska. - majd ezzel a felszólításra a számba tolta férfiasságát. Nem kapok levegőt! Valószínüleg ezt ő is érzékelhette, mivel a következő másodpercben már nem volt rajtam alul semmi, és a fenekemben éreztem ujjait. Egyre mélyebbre hatolt, mely mozdulatot egy nyögéssel vezettem le.
- Ngh.. Bakugouh.. Neh! Nemm...
- Mmm... Túl sokat beszélsz. - közölte vigyorral az arcán.
Mikor már férfiasságát használta ujjai helyett, éreztem, hogy majd meghalok a fájdalomtól.
- Azta... Rohadt szűk vagy.
- ELÉG! - próbáltam elmenekülni, de Bakugou a számba tolta a nyelvét.
- AM MOTAM [azt mondtam], ELÉG!! - majd eltoltam magamtól egy erős rugással, felvettem úgy ahogy a nadrágomat, majd futottam, ahogy csak bírtam. Útközben összefutottam Bakugou anyjával, de mintha észre se vettem volna, tovább futottam. Mikor hazaértem nem ettem, nem is volt étvágyam és kisírtam a szemem. Másnap azt mondtam anyának, hogy nem érzem jól magam, ami részben igaz is volt, és nem mentem suliba. Egész nap nem csináltam semmit, inkább csak a szobámban voltam. Anya és apa elmentek és mondták előtte, hogy csináltak nekem is reggelit, de nem voltam éhes. Egyszer csak ajtóbecsukódást hallottam, gondoltam anyu lesz az, viszont mikor köszöntem, Midoriya hangját hallottam, hogy azt mondja:
- Szia, bocsánat a zavarásért, csak a leckét és az órait hoztuk - "-tuk"? Ki lehet a másik? Elkezdtem gyanakodni, úgyhogy kisétáltam a szobámból. Mikor kiértem, Midoriya ott állt Bakugouval... Igen, azzal, aki tegnap széttörte a szívemet.
______________________________Na halihoo, AniMesi123 vagyok, és ez itt a 2. fejezet. Úristen, köszönöm a 9 megtekintés az 1.-re 🥺❤️❤️. Találkozunk a következő fejezetben!❤️
YOU ARE READING
Így is, úgy is - KiriBaku (18+)
Fanfiction"Van egy fiú aki tetszik és Bakugounak hívják, de van egy probléma... Utálja a melegeket, és a legjobb barátom" -egy kiribaku kis történet -lesznek benne 18+-os részek⚠️ -trágár beszéd is előfordul⚠️ -egyhe kis Tododeku, de nem az van a középpontban...