Bunyi Guruh yang kuat membuatkan Lena hisyam terganggu, hisyam terus mencapai jam di sebelah katilnya jam menunjukkan baru 2.30 pagi. Hisyam terus bangun untuk ke tandas , selesai hisyam ke tandas dia menuju ke peti ais untuk mengambil air, di gogoknya air itu dengan lahap, sejuk air itu membuatkan tekaknye yang kering tadi berasa sangat selesa.
“ermm..lapar le pulak” keluh hisyam.
sedang dia mencari-cari makanan untuk di makan telinganya mendengar suara wanita mengerang, Hisyam pon menuju ke arah bilik itu secara perlahan-lahan, dia merapatkan telinganya ke pintu untuk mendengar lebih jelas.
” AHHH..OOHHH..AHHH..si..si..siva slow..slow la..sa..sakit la “
” sudah lama tarak dapat you punya bontot, mana boleh slow-slow Maziah”
Hisyam sekadar senyum mendengar dua suara itu ” jantan india mana pulak lah Mak aku angkut ni ” hisyam tidak terkejut pon dengan kelakuan Maknya, perkara terkutuk itu telah berlaku lama. Ayahnya jarang balik ke rumah Semenjak berkahwin lain, dan peluang itu di gunakan EMaknya untuk membawa jantan-jantan bagi memuaskan Nafsunya.
“Laju lagi siva…la..laju lagi..oohhhh..ahhhh “
” Maziah…i sudah mau pancut..”
” oaahhh..ahhhh…pancut dalam mulut i siva..ja..jangan pancut dalam ” maziah terus menghenjutkan punggungnya dengan laju. timbul urat perut siva dengan aksi Maziah itu, Siva juga taknak kalah kepada Maziah dia juga melajukan Henjutannya . Maziah tahu Siva memang geramkan punggungnya dari dulu. Bila Punggung tonggek Maziah yang lebar yang di idamkan selama ini kelihatan seperti menggelek berahi..Batang Siva yang terbenam di dalam lubang bontot Maziah semakin keras dengan galaknya. Maziah sedar perkara itu. Dia dapat merasakan batang Siva semakin keras dan dia tahu Siva semakin bernafsu. Maziah menoleh kebelakang melihat Siva,
“da..dah nak keluar ke Siva ? “
” ohhh..Maziah saya sudah mau pancut ” Maziah terus menarik punggungnya dan berlutut..batang Siva di genggam dan di sedut batang hitam dan besar itu semahunya.
Siva yang terasa air maninya sampai ke lubang kencing terus memegang kepala Maziah dan menujah batangnya itu lebih dalam. Maziah yang terasa kepala batang Siva semakin mengembang di dalam mulutnya melajukan lagi hisapannya.
” oohhh Maziah i nak pancut..ooohhhh…ahhhhh..ahhhhh..oohhhh ” Maziah terasa air mani Siva penuh di dalam mulutnya, dia memang sudah lama mengidam kan air mani hindu. Maziah melepaskan batang siva dari mulutnya , dagunya yang penuh dengan air mani Siva di ambilnya dengan jari dan di masukkan semula ke dalam mulutnya..Maziah senyum kepada Siva.
” Siva..u kena balik cepat sebelum Anak i bangun..towel ada kat atas meja tu..dah u pegi mandi cepat “
” i banyak penat la you..tarak boleh tidur sini ka Maziah ? ” rayu siva kepada Maziah.
” ishh…tak boleh la Siva..Anak i ada kat rumah ni..u nanti nak keluar ikut pintu belakang ye ” puki dah dapat jubo dah bagi tak reti2 nak balik, rungut Maziah dalam hati , naik menyampah Maziah.
Hisyam dapati bilik Emaknya senyap tahulah dia yang Emaknya dah selesai di kerjakan Hindu tu. Hisyam terus berlalu ke biliknya..di rebah badannya ke katil, hilang mengantuknya bila mengingatkan suara ibunya mengerang, tadi dia terdengar pengakuan si jantan india tu pada Emaknya yang punggung Emaknya itu telah lama di Idam. dia tidak pelik pon kalau ada jantan -jantan di luar sana Terliur dengan punggung Emaknya..kerana dia sendiri sebagai Anak kandung Maziah pon tak tertahan dengan punggung maknya. sebenarnya sudah banyak kali punggung Emaknya yang tonggek tu di buat sebagai modal untuk melancap..asal ada peluang memang punggung tonggek Emaknya itu lah modal fantasinya. walaupon umur Emaknya sudah 40an tapi punggung Emaknya masih pejal.