***********************************************************************************************
Είναι περίεργο συναίσθημα να συνειδητοποιείς ότι είσαι μόνος σε αυτή τη ζωή.
Σίγουρα έχεις ανθρώπους σαν συνταξιδιώτες σε αυτό το μονοπάτι που έχεις χαράξει.
Παρόλα αυτά είσαι και πρέπει να είσαι ο μόνος πρωταγωνιστής σε αυτό το ταξίδι, αλλιώς θα καταλήξεις να πληγώνεσαι και να στεναχωριέσαι άμα δεν καταφέρεις να περάσεις ''μέσα'' από τα όνειρα σου.
Τα όνειρα.. ακόμα και τα ''άπιαστα'' όνειρα, όπως κάποιοι τα χαρακτηρίζουν, άμα δεν υπάρχουν, μαζί με την επιθυμία για εξερεύνηση και κατάκτηση του ''μοναδικού'' εαυτού σου , τότε δεν βρίσκω τον λόγο που θέλουν όλοι να ζήσουν.
Όταν καταλαβαίνεις ότι θα είσαι, για όσο ζήσεις, μόνος σε αυτή τη πορεία σου, τόσο καλύτερα για εσένα.
Θα πάρεις πιο ελαφριά τα συναισθήματα και ότι συνεπάγεται να νιώσεις από μια συγκεκριμένη κατάσταση, είτε θλιβερή, είτε χαρούμενη.
Θα τα νιώθεις όλα λιγότερο, αλλά όχι σε σημείο να είσαι αναίσθητος, απλά θα μπορείς να τα διαχειριστείς έτσι ώστε να μην σε βγάζουν από την πορεία σου.
Είναι κρίμα να χάνεσαι, στο κάτω κάτω τώρα ζεις για κάτι που δεν ξέρεις.
Είναι ένας κύκλος, οι άνθρωποι που έχεις δίπλα σου έχουν χάσει άλλους και έχουν βρει ''νέους'' συνοδοιπόρους.
Όμως η αλήθεια είναι ότι παραμένουν μόνοι απλά τους έχουν δίπλα τους γιατί δεν έχουν την δύναμη να παραδεχτούν στον εαυτό τους ότι αυτοί είναι οι πρωταγωνιστές στη ζωή τους.
Δεν νομίζω ότι είναι
(...)
***********************************************************************************************
YOU ARE READING
Σκέψεις Του Φεγγαριού
Spiritual~ Είναι σκέψεις της νύχτας.. ας παραμείνουν κρυμμένες στις σκιές.. ίσως συχνές αλλά μπερδεμένες. ~