Jungkook
"Jungkook !"
Annemin seslenmesi ile tuvaletten çıkmadan önce ellerimi yıkamış ve kendimi hemen annemin yanına atmıştım. Annem bir omegaydı ama omegalara göre gerçekten çok güçlüydü bazen çok korkardım annemden. Ama bilirdim, kötü niyetli bir kadın değildir. "Bebeğim, niye bu kadar geciktin ?" "Üzgünüm, anne sanırım bugün çok fazla süt içmişim..." Annem ise sadece gülümsemiş ve saçlarımı okşayarak göğüsüne çekmişti. Asla kıyamazdı ki o bana
Kızamazdı da. Kızsa bile hemen geçiverirdi siniri... Herhalde omega olduğumdandır diye düşünsem de hayır, değildi abilerime de böyleydi. İki abim vardı ve ikisi de alfaydı tek ben omegaydım. Bu yüzden her zaman el üstünde tutulan bir omega olmuştum. Herkes, çok güzel olduğumu ve feromonumun delirtici şekilde çok güzel koktuğunu söylerlerdi. Ben bu iltifatları her zaman alsam da her zaman da utanıyordum.Özellikle ailemin yanında söylenince. Çünkü, abilerim beni çok kıskanıyorlar e haklılarda her gün bir omega erkek doğmuyordu ki her on yılda bir omega erkek dünyaya gelirdi. Sadece türüm yüzünden değil gerçekten bana değer veriyorlardı. Ben de onlara çok değer veriyordum. Onlar benim koruyucu meleklerim gibiydi. Abilerimsiz bir şey yapamam ya da bir yere gitmezdim. Evden pek dışarı çıkmazdım sadece bir tane arkadaşım vardı o da omega bir erkekti adı Jimin. Min yoongi ile mühürlüydü. Ve gerçekten bu zamana kadar gördüğüm en güzel çiftlerden biriydi onlar.
Bazen çok düşünüyorum acaba hayatımın aşkını bulup onunla mühürlenmek nasıl bir histi ? Evden hiç dışarı çıkmıyorum ki nasıl bulayım. Kendi kendime düşündüğüm şeylere gülerken annem elimden tutup verandaya çıkarmıştı. Yerde olan poşetleri gördüğümde anlam veremeyerek anneme bakmış, annem işe gözleriyle poşetleri işaret ederek açmamı istemişti.
Mor bir paketti. Ben mor rengine bayılırdım. Doğum günümde yakın değil di ki neydi bu şimdi? Bunları düşünmek beni bir sonuca ulaştırmayacağı için beklemeden paketi özenle açmış ve içinden çıkan beyaz elbiseyi çıkarmıştım. Elbiseye şokla bakarken elbisenin üzerinde bir not vardı. Ve sadece bir isim yazıyordu.
Kim TaeHyung
Kim TaeHyung ? Bu kimdi ki ? Neden bunu göndermişti ? Sorularım aklımda çoğalırken annem fark etmiş olacak ki beni elimdeki elbiseyle beraber salıncağımıza oturtturmuştu. Anneme merakla bakarken göz teması kurmuş ve sözlerine başlamıştı.
"Bu hediye sana Kim TaeHyung'tan geldi bebeğim. Kim TaeHyung babanın iş arkadaşının oğlu. Seni bir süreden beri takip ediyormuş, tanıdığın kim varsa herkese sormuş seni, jimine, yoongiye ve küçük alfa abin kimsoo ya da" annemin bunu demesi ile
Korku ile yerimde kıpırdanmış annem elimi daha sıkı tutmuştu.
"Kötü bir şey olmadı bebeğim, korkma. Abin anlayışla karşılamış zaten. Abin de gelip bana anlattı ve bu paketi verdi. Kim TaeHyung seni görünce çok etkilenmiş ve seninle tanışmak istiyor bebeğim. Eğer sen de istersen, rızan olursa bu akşam onları yemeğe davet edeceğiz. Bu elbiseyi de senin üzerinde görmek istediğini söylemiş. ""Anneciğim... Bu çok ani oldu, ne diyeceğimi bilemiyorum. Ama madem böyle güzel bir adım atmış ve ben de bu güzel adımı geri çevirmem bugün sadece tanışmak için gelebilirler ve bu elbiseyi de giyeceğim" annem, sözlerim üzerine şaşırmış olsa da sadece gülümsemiş ve kendiyle beraber beni de kaldırmış ve beni odama doğru ittirmişti.
"O zaman sen hazırlan, bebeğim. Ben de yemekleri hazır edeyim. Akşam güzel geçsin." Annemi onaylamış ve yanağına bir öpücük kondurarak odama çıkmıştım.
Elbiseyle bakışırken içimden sadece geçirdiğim tek şey sadece mutlu olmak istediğimdi.
Çok kısa olduğunun farkındayım sadece ön bölüm bu, bölümler gelecek umarım severek okursunuz.
Ben luna sizi seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❛ᴍᴀᴠɪ ᴠᴇ ᴋıʀᴍıᴢı❛
Werewolf•Bizim göz göze gelmemiz bir devrimdi Jungkook• † omegaverse † † TaeKook † Alfa! Kim TaeHyung omega! Jeon Jungkook Femjungkook !