❛ 3 ❛

114 13 0
                                    

Kim TaeHyung

Göz göze geldiğimiz an kurdum içimi kemirmeye başlamıştı.

"Git ve seni mühürlemesine izin ver."

İçimdeki arsız kurdumu susturmuş ve hafifçe eğilmiştim. Yandan bir gülüş atarak o da hafifçe eğilince içeriye geçmesine izin vermiş ve o ilerlerken ben de kapıyı kapatarak ardından oturma odasına gitmiştim. Herkes yerine oturmuş, havadan sudan konuşuyorlardı

Bayan Kim bana bakarak güzel gülümsemesini sunmuş ve konuşmaya başlamıştı.
"Gerçekten de TaeHyung'un dediği kadar da çok güzelsin jungkook."

Şaşırsam da belli etmemeye çalışmış elbisemin eteklerini sıkıştırmıştım.

"Teşekkür ederim bayan Kim"
Annem de ortamdaki sessizliği bozmak adına hemen konuşmuştu.
"Sofra hazır. İsterseniz hemen yemeğe geçelim."

Herkes onaylayarak ayaklanmış ve sofraya geçmişti. Ben de anneme yardım için mutfağa giderek servisleri yapmıştım.
Babam ve bay Kim baş köşelere oturmuş hyunglarım yanyana, annem ve bayan kim de karşı karşıya oturmuşlardı.
Bana da TaeHyung'un karşısına oturmak düşmüştü.

Ne kadar utansam da yapacak bir şeyin olmadığını anlamış ve sessiz kalarak yerime oturmuştum.arada göz göze geliyorduk. Ben boşluğuma denk gelerek gözlerinin içine bakarak gülümsemiştim.
Fark edince anında bakışlarımı anneme çevirmiştim. Bana bakmadığını anladığımda ise ona göz ucuyla bakınca tabağına bakarak sırıtıyordu.

Gerçekten bayılmıştım alfaya, ama daha nasıl birisi olduğunu bilmiyordum o yüzden hemen eş olmayı kabul edemezdim. Onunla bir süre konuşmak ve tanışmak istiyordum. Bunu da yemekten sonra konu açılınca söyleyecektim.

Yemekler yenmiş ve sofra toplanarak kahveleri yapmıştım. Asıl konuya girmenin vakti geldiğini babam oturuşunu düzelterek anlatmıştı.

"Dostum... Senin ne kadar iyi bir insan olduğunu ve oğluma da çok iyi bir şekilde bakacağını da bilirim. Yalnız artık söz bana düşmez jungkook kendi kararını vermesi gerek."

Bay kim ise babamı doğrulamış ve tüm gözlerin bana dönmesini sağlamıştı.

"Buraya kadar geldiğiniz için sizlere teşekkür ederim. Şimdilik bir şey için evet diyemem. TaeHyung alfa ile tanışmak isterim kendisi de isterse"

TaeHyung gülümsemiş ve onayladığını belirten şekilde başını sallamıştı.
Bayan kim de gülümseyerek öne atılmıştı.

"Elbette tanışmanız lazım istersen yarın bir buluşun, numaralarınızı alın ve mesajlaşın." Anında bakışlarım anneme gidince annem de bana bakarak onay vermişti. İçim rahat şekilde konuşabilirdim o zaman.

Sesini ilk defa duymanın verdiği heyecanla yerimde kıpırdanmıştım.

"İzninizle jungkook ile özel konuşmak istiyorum." Kimse bir şey dememiş ve tam karşıma gelerek elini uzatmıştı.
Tereddüt ederek elini tutmamla içimde
Fırtınalar kopmuştu. Feromon salgılamamak için kendimi tutmuş ve beni mutfağa doğru götürmüştü.
Elimi bıraktığında boşluğa düşmüş etkisi yaratmıştı bende. Sesi tüm dikkatimi ona vermemi sağlamıştı.

"Bana bir şans verdiğin için teşekkür ederim. Bu numaram yarın saat 8:00 senin için uygunsa bir yemeğe çıkalım"

Elindeki kağıdı almış ve elbisenin cebine koymuştum. Teklifini düşünmeden kabul etmek istiyordum ve öyle de yapmıştım.

"Evet, uygun"

Peki o zaman yarın tekrar görüşmek üzere. İçeriden de onların gideceğine dair sesler yükseldiğinde gidecekleri için üzülmüştüm. Özellikle alfanın gideceği için... Sürekli onu yanımda istiyor ve hep ona temas etmek, ve sıcaklığını hissetmek istiyordum. Düşüncelerim anında yanaklarımı kırmızıya boyarken, onlar da gitmişti.

"Yarın TaeHyung alfa beni saat 8:00 alacak. Yemeğe çıkaracak."

Babam memnun olmuş şekilde gülümsemiş ve beni kendine çekerek sarılmıştı. Annem de gelmişti ardından ve hyunglarım da.

"İki güne karar vermeni istiyorlar, oğlum." Başımı sallamış ve artık uyumak için odama adımlamıştım.

Kim TaeHyung... Gerçek aşkım olabilirdi

Çok kısa biliyorum özür dilerim bunun için her bölüm böyle olmayacak okuduğunuz için teşekkür ederim ❤️

Ben Luna
Sizi seviyorum

❛ᴍᴀᴠɪ ᴠᴇ ᴋıʀᴍıᴢı❛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin