Doktor ještě dodal " Caroline budu tě každý den navštěvovat abych měl pod kontrolou tvůj stav, teda pokud ti to nebude vadit?"..." Ne, nebude budu ráda. A děkuju! Nashle. " řekla a odpověděl " Dobře, tak se měj, zítra po škole přijdu." Caroline jen kývla a šla si odpočinout. Ale náhle se zastavila a přemýšlela. Zamyslela se a řekla " Počkat co mé kámošky, co jím řeknu? A vůbec co bude s mojí školou, na co se mám vymluvit?". Skusila se zamyslet, ale marně, lehla si a pro dnešek to nechala být, byla unavená. Za 5 minut byla tuhá.
Druhý den ráno musela jít zase do školy. Nechtělo se jí, furt myslela na své kámošky, Rodricka a vůbec, co se stane. Přece jen až budu mít břicho jak basketbalový míč nemůžu jít do školy?! Pomyslela si v duchu a radči se připravovala do školy aby nepřišla pozdě. Nastoupila do tátovího auta a hned se jí táta zeptal " Caroline, vážně se cítíš na to aby si šla do školy?" řekl a vypadal ustaraně " Tati neboj se o mě. Ještě si chci s kámoškama užít ještě nějaký ten čas až tady nebudu." řekla a hned naznačila ať jede co nejrychleji do školy, protože bylo už přece jen trochu pozdě.
Když přijela ze školy čekal tam na ní doktor. Prohlédnul jí a byla v pořádku. Když se Caroline zmínila, že je Rodrick táta dítěte, tak jí její táta dovolil aby za ní chodil chodil jí navštěvovat. Jednou přišel za Caroline " Ahoj zlato, tak jak se cítíš?" (Rodrick ještě neví, že se obětovala aby dítě přežilo, ale ona ne) " Dobře. Rodricku musím ti říct něco důležitého." ..." Tak povídej" řekl a trochu se vyděsil..." Rodricku já...já jsem se musela obětovat aby naše dítě přežilo...musím zemřít!" Řekla a začala brečet. Rodrickovi nebylo o nic líp. Jak mu Caroline říkala co jí říkal doktor, málem se rozbrečel. Jak si ještě spolu povídali zapomněli, že už je večer a to musel být Rodrick už doma. Rozloučil se s Caroline i s dítětem (tím že dal polibek na břicho) a šel.
O pár měsíců později...
Caroline už nesměla chodit do školy. Bylo už vidět jak větší má břicho, tak se vymluvila. Musela říct, že se stěhuje jinou totiž výmluvu neznala. A se všemi se rozloučila.
Jako vždy šel pan doktor navštívit Caroline aby zjistil jak se má. Když už bylo pár měsíců do porodu šlo poznat jestli je to holka nebo kluk. Caroline bylo zvědavá, tak doktora poprosila aby to zjistil. Doktor už věděl kdo to je...nechtěl napínat, tak to rovnou řekl " Caroline gratuluji, je to holčička".
Doufám, že bylo trochu lepší než 3. část!:)
Jinak Vám všem chci strašně poděkovat za shlédnutí!:3 Udělali jste mi velkou radost:) snad se Vám to líbilo! Budu ráda za každý votes a koment!:3A jinak co se týče další části, tak bude asi za týden!^^
Moc nestíhám se školou snad chápete:D:3
ČTEŠ
Láska jí přivedla do hrobu.
RomantikUž dávno byli upíři a vlkodlaci nepřátele. A jsou i do dnes. Caroline Hewentsnové se stane něco hodně neobvyklého...zamiluje se do vlkodlaka jménem Rodricka Bailleyho. Po jedné noci splynou v jednom a budou spolu spojení na celý život...dozví se...