Caroline se rozzářily oči. Šlo na ní poznat, že je ráda, že má holčičku (vždy jí totiž chtěla). Všechny kamarádky a kamarádi z upírů jí pogratulovali. Samozřejmě i její táta a doktor. Pár minut uběhlo a za Caroline přišel Rodrick. Byl plný napětí a byl hrozně zvědavý jestli budou mít holčičku nebo chlapečka.
"Ahoj zlato! Tak co, si zvědavý?"..."Ahoj Caroline! No moc, tak už netaj a řekni mi to!" Oba dva se rozesmáli a poté Caroline řekla."Máme holčičku Rodricku!" Jakmile to dořekla, objal jí a řekl."Takže máme holčičku. To je super zlato!" Objal jí ještě jednou.
Posledních pár dní strávila s tátou. Moc času jí totiž nezbývalo, tak chtěla aby poslední dny trávila s rodinnou, Rodrickem a svými kamarády. Caroline vždy cítila tu bolest, kterou trpí už pár dní. Nevěděla přesně čím to je jestli už je čas nebo něco takového. Radči zavolala doktorovi aby zjistil jestli je čas...Pan doktor přijel za pět minut a hned prohlédl Caroline. Caroline měla pravdu. Doktor potvrdil, že už je dítě připravené jít na svět. Narozdíl od dítěte Caroline připravena nebyla. "Ale ne..." zkleslím hlasem řekl Rodrick a Caroline za rozplakala. Ne smutkem, ale radostí. Už chtěla aby její dceruška vyšla na svět, poznala všechno i všechny atd. "A kdy?" Zeptala se Caroline. "Až slunce zapadne...nastane ten nejlepší čas." To znamenalo, že za pár hodin. Caroline už byla slabá. Nemohla ani promluvit. Mohla se jen na všechny smutně dívat, jak jí mizejí ze života. Nastal čas. Nastal porod (respektive operace). Všichni se sešli aby jí naposled spatřili živou. "Počkejte ještě...jak se bude jmenovat moje dcera?" Zeptala se tichým hlasem. "Caroline" řekl její otec "Bude se jmenovat Caroline" rychle dodal Rodrick. Kývla a po tváři jí tekli slzy. Na všechny se usmála a řekla "...Sbohem! Moc vám děkuju, že jste byli součástí mého života" Všichni se rozbrečeli a pak si Caroline ještě promluvila s otcem a Rodrickem...pak našla ta chvíle. Bylo po všem. Už všichni slyšeli, jak dítě brečí. Všichni byli nadšení a šťastný, že žije. "Kdyby tu byla i tvoje maminka..." řekl zkleslím hlasem Rodrick.
Omlouvám se za chyby!:)
Myslíte si, že je konec?:O
Omyl:D napíšu ještě pár části, jak žila Caroline s otcem po smrti její maminky:3 co si o tom myslíte? :)
Kdyžtak dejte koment a pokud se Vám to líbilo tak votes!:3
ČTEŠ
Láska jí přivedla do hrobu.
RomanceUž dávno byli upíři a vlkodlaci nepřátele. A jsou i do dnes. Caroline Hewentsnové se stane něco hodně neobvyklého...zamiluje se do vlkodlaka jménem Rodricka Bailleyho. Po jedné noci splynou v jednom a budou spolu spojení na celý život...dozví se...