6.Bölüm

71 4 0
                                    

Muzaffer çalan telefonun sesiyle uyandı. Kafasını yastıktan kaldırıp telefona baktı. Yabancı numaraydı telefonu yavaşça açıp kulağına götürdü.
"Buyrun"
"Merhabalar Muzaffer karamanerle mi görüşüyorum"
"Evet buyrun benim,ben kiminle görüşüyorum" Muzaffer sigarasını yakıp terasa çıktı.
"Ben mi ben senin hayranınım" Muzaffer gülerek
"Vay be benim hayranım mı varmış,evet dinliyorum"
Telefondaki kişi biraz daha ciddileşip
"Ben senin sevdiğinin sevdiğiyim" Muzaffer hala ciddiye almamış şekilde
"Kimmiş benim sevdiğim"
"Ne bilim ben ne, ben seni bu akşam çok ama çok dikkatli ol diye aradım" deyip kapatmıştı karşıda ki kişi.
Muzaffer kaşlarını çatarak
"Nerden biliyor lan bu,kim bu" biraz daha düşünüp dün kadirle konuştukları aklına gelir.
"Kadirrr" deyip hızla evden çıktı.

Nefise kahvesinden bir yudum daha alıp düşünmeye devam etti.
"Kim bu Muzaffer şimdi ya off of delimi dir manyak mıdır tanımadığım adamla evlenmek ne ya isme bak Muzaffer ne böyle" Eda esneyerek Nefise'nin yanına oturdu. 
"Ne oldu Nefise gizli hayranını mı düşünüyorsun"
"Of Eda lütfen yine başlama"
"Ne oldu kızım eniştem senin hayranın değil mi?"
"Edaa"
"Tamam,tamam bişey demedim. Eee bugün enişte beyle buluşmaya gidiyorsunuz ne yapacaksınız,ne giyeceksin hıı güzel şeyler giy ha"
"Yok be ne güzel şeyi bir pantalon bide üstüme bluz giyerim ne güzel işte" Eda göz devirerek
"Nefise saçmalama kızım adamla evleneceksin pantolanla mı gidicen"
Nefise hiç umursamadan
"Evet"
"Kalk şurdan hazırlayayım seni"
"Ya Eda ne hazırlanması bırak beni daha kaç saat var"
"Ne kaç saati kızım 4 saatin kaldı kalk" Eda zorla Nefiseyi kolundan tutup odalarına götürdü.

Kadir sibeli belinden tutup kendine doğru çekti
"Ee ne zaman yemeğe çıkıyoruz"
"Bilmem ne zaman çıkalım" kadir off yapıp konuştu.
"Tamam seni bu akşam götürmek isterdim ama önemli işim var bu akşam,yarın ben seni aldırırım"
"Tamam" Kadir sibelin boynunu tam öpücekken Muzaffer hızla odaya girer.
"Pardon pardon"
"Hoşgeldin Muzaffercim,sibel hanım siz dışarı çıkabilirsiniz dosya için teşekkürler" Sibel kafası önde yavaşça odadan çıktı. Muzaffer Kadire yaklaşıp omuzlarında ki tozu sildi.
"Önemli anı böldüm sanırım kusura bakma"
"Yok be oğlum ne önemli anı kız dosyayı getirmiş işte başka bir şey yok" Muzaffer hafif sırıtarak
"Hımm öyle diyorsan öyledir"
"Evet buyur seni dinliyorum buraya kadar geldiğine göre önemli bugün izinliydin niye geldin" Muzaffer ciddileşip konuştu.
"Kadir bugün beni biri aradı"
"Kim"
"Nefisenin sevdiği öyle dedi"
"Nasıl anladın ki direkt sana ben Nefisenin sevdiğiyim mi dedi"
"Hayır öyle demedi ama ben öyle anladım"
"Ne dedi"
"İlk başta ismimi felan sordu sonra senin hayranınım dedi" Kadir hafif gülerek
"Kardeşim bu büyük ihtimalle kadın"
"Kadir dinle bi dur"
"Tamam devam et"
"Kadın değil bu adamdı sesinden anladım. Neyse sonra bana dedi ki senin sevdiğinin sevdiğiyim dedi ben ciddiye almadım tabi bana cevap olarak ne bilim ben ne dedi sonrada akşam dikkatli olun dedi"
"Tamam oğlum ne korkuyorsun şaka amaçlı biri yapmıştır"
"Kadir ne şakası adamın cevabını anladın mı?"
"Ne bilim demiş işte"
"Kadir bu cevap sana tanıdık gelmiyor mu?"
"Yoo nerden tanıdık gelsin oğlum"
"Kadir sen benim anlattıklarımı nerenle dinliyorsun,çıldırcam şimdi ben bu cavapı o partide Nefiseye vermiştim hatırladın" Kadir şaşırarak
"Lan oha nerden biliyo ki kim bu"
"ne bilim lan belki sen birine söylemişsindir diye geldim"
"Yok ya kime söylicem ben zaten seni yatırdıktan sonra bende yattım"
"O zaman Kadir eğer sende kimseye bir şey demediysen bu tehlikeli birine benziyor bu akşamki yemeğide biliyor şerefsiz"
"O zaman korumaları artıralım sizin evde olucak değil mi?"
"Evet"
"Neyse sen bu adamı kafana takma ben halledicem şimdi seni hazırlamaya gidelim. Muzaffer"
"Hee"
"Nefiseyi görüceksin lan bu akşam heyecanlı mısın"
"Heyecanlıyım heyecanlıyım da şu telefonda ki kişi beni gerdi sanki kötü bir şey olucak gibi"
"Takma sen şu adamı kafana ben halledicem"
"Tamam sana güveniyorum. Şimdi hadi gidip hazırlanalım"

Nefise için zaman o kadar yavaş geçmişti ki neden yavaş geçmesin sevdiğiyle mi görüşecekti ama Muzaffer için öyle mi o kadar heyecanlıydı ki her halinden anlaşılıyordu. Seviyor çünkü adam 10 yıl geçmesine rağmen hala seviyor. Siz düşünün 10 yıl kalbinde taşımış plotonik aşık birde karşılık aldığını düşünün.
Kadir Muzafferin gömleğini düzeltip
"Vay vay çok mu yakışıklı oldun anlayamadım"
"Kadir zaten heyecanlıyım az dur ya"
"Muzaffer ne diye anlaşmıştık"
"Nefiseyi hala sevdiğimi belli  etmiyeceğim"
"Hah evet güzel sakın belli etme tamam mı?"
"Tamam,tamam"
"Hazırsan aşağı inelim" Muzaffer kafasını sallayıp onay verdikten sonra aşağı indiler.

"Ya Eda bu kadara ne gerek vardı"
"Nefise bu kaçıncı deyişin vazgeçmiyeceği mi bilmiyor musun hala aynı şeyleri söylüyorsun"
"Of Eda of"
"Nefise bu senin sözün sayılır sen pjamayla çıkmak istiyorsun resmen ben seni hiç rezil eder miyim"
"Tamam bişey demedim hadi bittiyse bizde inelim"
"Tamam tamam bitti"
"Eda ben şimdi o Muzaffer denen adamla bir oda da mı görüşcem"
"Evet görücü usülü gibi düşün ama görücü usülünde yanında tanıdıklarında oluyomuş  sizin yanınızda kimse olmayacak bi 15 dakika konuşup dışarı bizim yanımıza geleceksiniz"
"Tamam tamam"

Muzaffer görüşecekleri odada Nefiseyi bekliyordu. Diğer aile fertleri odada oturuyorlardı. Nefise içeri gelip herkese selam verdikten sonra Muzafferin olduğu odaya geldi kapını önünde biraz durdu ve
"Sakin ol Nefise hadi sadece formaliteden,yaparsın kızım hadi gerçek değil" bunları dedi biraz daha bekleyip odaya girdi.

                              SON

Evet bundan sonra NefMuzlu sahneler olacak bakalım.
Oylayıp yorum yaparsanız sevinirim iyi okumalar. Yeni bölüme kadar hoşçakalın

BİR İHTİMAL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin