YENİ ÇOCUK?

308 9 22
                                    

HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR

BU BENİM YENİ KİTABIM

UMARIM İLK BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ

İYİ OKUMALAR

Okulun popüler kızıydım. Okuldaki herkesle sevgili olmuştum. Ama hiçbiriyle ciddi bir ilişkim olmamıştım. Tabi bazı erkekler beni yatağa atmaya çalışmışlardı. Ama bu konuda namuslu birisiydim. Ha bu arada  ben Enes Batur hayranıydım. Son derece yakışıklı, son derece ... durun durun ben kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Zeynep Yıldırım. 18 yaşındayım. ****** lisesine gidiyorum. Bugün son senemin ilk günüydü. Hemen üstüme giyinmeye başladım. 

Saçlarımı da dalgalı yapıp evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı da dalgalı yapıp evden çıktım. Okula gittiğimde herkes fısır fısır bir şeyler konuşuyorlardı. Sevgilim Egenin yanına giderek ona sordum:

- Herkes fısır fısır ne konuşuyor Aşkım?

- Duymadın mı bugün okula yeni çocuk geliyormuş onu konuşuyorlar.

- Tamam aşkım anladım. Ben bizimkilerin yanına gidiyorum. Görüşürüz.

- Tamam aşkım.

Hemen bizimkilerin yanına gitmiştim. Bizimkiler dediğim Melisa,  Aslı.

BEN- Naber kankişler!

ASLI- İyi kanka 

MELİSA- Bugün yeni çocuk geliyormuş. Hem de kimin sınıfa biliyor musun?

BEN- Kimin sınıfa?

Ayy inşallah bizim sınıfa gelir.

MELİSA- Bizim sınıfa değil 12-C sınıfına. Haha şunun suratına bak ya.

BEN- Kızım sus gülmesene yaa

Üzülmüş müydüm? Hemde nasıl üzülmüştüm. Ama ben onu bizim sınıfa getirmesini iyi bilirim.

ASLI VE MELİSA- Ne yapacaksın kız?

BEN- Müdürcüğümün yanına gidiyorum.

ASLI- İşini iyi biliyon kızım ya

BEN- Hadi görüşürüz ben kaçar.

Hemen müdürcüğümün yanına gittim. Kapıya tıklattım. Gir sesiyle içeri girdim. Girmeden önce göğüslerim gözükecek şekilde açtım.

BEN- Hocam ben size bir şey sorucam.

Müdürün gözü göğüslerimdeydi. Bu müdür tam bir yavşak ya.

MÜDÜR- Sor kızım.

Hemen müdürün yanına doğru ilerledim. Midem bulanarak saçlarıyla oynadım.

BEN- Hocam omuzlarım çok ağrıyor. Sizce ne yapabiliriz?

MÜDÜR- İstersen kanepeye uzanda masaj yapayım.

BEN- Olur hocam.

Kanepeye doğru uzandım. Müdür masaj yapıyordu. Sonra elleri göğüslerime gitti. İyileşmen için daha kısa yolu var dedi. Bende neymiş dedim. Hemen üstüme doğru uzanıp boynumu öpmeye başladı. Kapı çaldı. Müdür umursamamıştı. Bende belki yeni çocuk olduğunu düşündüm ve bağırmaya başladım.

BEN- İmdat yardım edin! Tecavüz ediyorlar!

Birinin kapıyı açmasıyla şok yaşamıştım. Çünkü o ........


HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.

SİZCE KİM GELDİ DE ZEYNEP ŞAŞIRDI?

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

SINIR: 5 OKUNMA 5 VOTE 5 YORUM


ENES BATUR İLE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin