Bevezető!!!

37 13 5
                                    

Hello, örülök, hogy legalább a bevezető részig eljutottál!

Ezt a történetet néhány barátnőmmel közösen kezdtük el írni. Ugyan azt a storyt olvashatjátok, csak öt különböző szemszögből - öt különböző könyvben! Ha érdekel az ötlet és a történet, nyugodtan kövesd figyelemmel a munkásságunk, akár az összes szemszögből. Sajnos ez egy hosszú folyamat lesz amíg a könyvet írjuk, mivel együtt kell megbeszélnünk minden apró részletet. Ettől eltekintve reméljük, hogy izgi könyvet tolhatunk az orrotok alá!^^

A többi karaktert megtaláljátok:

  - Calye_Naomy - Caly

  - Five_Moon - Becca

  - kejure - Emma

  - MSZM_06 - Carina

oldalain!

SZEREPLŐK

Carina:
- fehér haj
- kék szem
- átlag magas
- bolygó: Ruadon
               

Caly:
- barna haj
- kék szem
- alacsony
- bolygó: Föld
         

Emma:
- vörös, göndör haj
- kékes, zöld szem
- átlag magas
- pontos
- védelmező
- közösségi ember
- energia bomba
- bolygó: Rimandor
         

Becca:
- barna haj
- kék szem
- közepesen magas
- kedves
- erős
- logikus
- bolygó: Tindara

Alice/Arisu:
- fekete haj
- fekete szem
- átlagnál kicsit magasabb
- logikus
- túl optimista
- ügyesen lopakodik
- bolygó: Warusei

»»»«««

"Arisu, te még nagyon sok megpróbáltatáson mégy keresztül az életben. Ne most csüggedj, hiszen előtted az élet!"

Nagymama mindig ezt mondja ha látja rajtam, hogy valami nyomaszt. Ő valahogy mindig megérzi az embereken, hogy van a lelkükben valami. Ez szerintem azért van, mert őrző volt.

Az őrzők bizonyos értelemben "természet feletti" képességekkel rendelkező értelmes, gondolkozó élőlények. Most talán furcsállod, hogy miért nem embert mondtam. De! A többi Dimenzióban olyan lények élnek, amiket mi el sem tudunk képzelni, és nekik is vannak őrzőik.

Az őrzők feladata az, hogy megvédjék a bolygójukat a gonosz szándékú beltolakodóktól és pusztítóktól, míg a védők csak a népek felkelései ellen küzdenek. Ebből adódóan ha egy külső erő megtámad egy Napredszert, amiben - mint köztudott - több Dimenzió van egyszerre jelen, a Dimenziók őrzői küzdenek meg veszéllyel és a védők maradnak az egyes bolygókon.

Kíváncsi vagy, hogy miért és honnan tudok ennyit? Én is őrző vagyok. A nagymamám már kicsi koromban felfedezte a jelet a jobb vállamon, így hozzánk költözött és lassan bevezetett ebbe a csodálatos világba. Azóta együtt visszaköltöztünk a nagypapámhoz az ő vidéki villájukba, hogy nyugodtan tanulhassak, a szüleim és a húgom nagy bánatára.

Most, hogy 15 éves is elmúltam és szinte mindent tudok, amit tudom kell, egyre jobban várom, hogy végre történjen is valami, itt a Warusein.

»»»«««

Hú, annyi mindent írtam volna még ide! De a történet még csak ez után kezdődik, szóval féken kellett tartanom magam.

Meglepődhettél, hogy a könyv címe így hangzik: Dimenziók őrzői - ALICE és közben a nagymamám Arisu-nak hív. (Meg máshová is le van írva mindkét név) Ez nem véletlenül van így, de nem fogom lelőni a poénokat az elején...

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jan 01, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Dimenziók őrzői - ALICEOnde histórias criam vida. Descubra agora