Omashu Deel - 2

33 0 0
                                    

1 uur later ~
"Waar blijft die toch" Zegt de man. "Hier ben ik! Sorry ik kon mijn tas niet vinden" Zegt Thuu. "Maakt niet uit de satomobile staat klaar geef je tas maar ik stop hem in de achterbak" Zegt de man. "Oke" Antwoordt Thuu. "Noem me maar Kiro trouwens" Zegt de man. "Zal ik doen, Kiro" Zegt Thuu.

Na 5 uur rijden ~

"Wakker worden!" Zegt Kiro. "Huh, wa.. Ooh we zijn in Omashu!" Zegt Thuu slaperig. "Precies jonge, over 10 minuten stappen we uit hier in Omashu blijven we een paar uur, en dan opweg naar Zaofu!" Zegt Kiro. "Mooi plan" Zegt Thuu.

10 min later ~

"We zijn er" Zegt Kiro. "Yes eindelijk" Zegt Thuu. "Nou nou, niet zo blij we stoppen hier alleen omdat, we allemaal moe zijn en even willen uitrusten dus we gaan meteen naar onze ge-reserveerde slaap plaats" Zegt Kiro. Thuu gaapt en zegt: "Precies het is tijd om te slapen"

7 uur later ~

"Kiro, we moeten gaan de trein vertrekt over een half uur!" Schreeuwt Thuu. "Oh god, waarom maakte je me niet eerder wakker!" Zegt Kiro. "Ik ben ook pas wakker!" Antwoordt Thuu. "God, hoe gaan we die trein ooit nog halen" Zegt Kiro wanhopig. "Niet getreurd we eten wel in de trein, we hebben nog chocobommen over van gister" Zegt Thuu. "Ja precies" Zegt Kiro terwijl hij zich omkleed. "Oke klaar? Dan gaan we!" Zegt Thuu.

Aangekomen in de trein en opweg naar Zaofu ~

"Ik kan het niet geloven over 3 uurtjes zijn we gewoon in Zaofu!" Zegt Thuu opgewonde. "Ja" Zegt Kiro slaperig. "Ik ga maar weer eens slapen, maak me deze keer optijd waker Thuu" Zegt Kiro. "Ja hoor, haha slaap lekker." Zegt Thuu.

The Legend of ThuuWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu