"Enne, hoe vond je de training Thuu?" Zegt Miha. "Het ging wel, jij bent wel wat uitdagender dan de andere." Antwoordt Thuu met een glimlach. "Haha" Lacht Miha terwijl ze bloost. "Dus, ik vroeg me af.. Of je misschien, een uhh als je wil.." Thuu wordt onderbroken door Miha. "Of ik op een date wil gaan?" Lacht Miha. "Uuh, laat maar ik zie je morgen wel" Zegt Thuu getreurd. "Nee wacht, ik wil wel gaan" Zegt Miha snel. "Waar gaan we naartoe?" "Naar het Kronings-feest van Suyin's zoon?" Zegt Thuu. "Oke, doei" Zegt Miha, en Miha geeft Thuu een knuffel en rent weg. "Whouw.. Wat een meid" Zegt de vriend van Thuu. "Ze is van mij, Tiro" Zegt Thuu lachend. "Haha, oke oke.. Ik hou me erbuiten" Zegt Tiro lachend.
5 uur later op het Feest ~
"Zoals jullie allemaal weten, is onze leider, nee niet alleen onze leider.. Onze familie gestorven, Suyin Beifong dochter van Toph Beifong. De begrafenis was 3 weken terug. Maar zij blijft voor altijd in ons hart" Zegt de zoon van Suyin. "Mooi gesproken vind je niet?" Vraagt Thuu aan Miha. "Ja, ik kan me de dag herrineren alsof het gister was. Suyin werd weg gebracht en jij kwam 3 uur later naar de Academy" Zegt Miha. "Maar mensen.. Laten we nu niet huilen omdat ze weg is... Laten we blij zijn, dat zij er was!" Zegt de zoon. "En zo is het" Zeggen Miha en Thuu. "Haha" Even kijken ze elkaar, en dan kussen ze. "Jij bent zo een geweldige meid" Zegt Thuu. "En jij bent een geweldige jongen" Zegt Miha. "Ik, wil graag nog iets bekend maken namens mijn moeder. Mijn moeder geloofde al, voor 25 jaar lang dat de Avatar zou terug keren. En volgens haar is die dat ook, en volgens haar is dat... Thuu!!" Zegt de zoon. "Wacht, ben jij de.." Zegt Miha geschrokken. "Het is niet zeker he" Zegt Thuu. "Thuu, kom naar voren!" Zegt de zoon. Thuu loopt het podium op. "Hoi allemaal, zoals Suyin en haar zoon zeiden, ik ben de Avatar. Het is alleen net echt zeker, dus ik vertrek over een week naar de Noordelijke Water Stam. Daar begin ik mijn 'training', en als het zo is dat ik de Avatar ben dan zal ik er alles voor doen om de Dark Spirits te Healen" Zegt Thuu. Iedereen juicht, maar Miha rent naar buiten. "Miha.. Wacht!" Thuu rent naar Miha toe. "Miha, wat is er?" Vraagt Thuu. "Ja, je gaat weg.. Ik ga je missen" Antwoordt Miha. "Ooh, maar.. Ga dan mee!" Zegt Thuu. "Maar, weetje wat.. Ik ga gewoon mee, het boeit me niks wat de andere zeggen" Zegt Miha vol hoop. "Oké, kom je weer mee naar binnen" Vraagt Thuu. Miha knikt en samen lopen ze naar binnen.
1 week later~
"Hoi, Tiro kan je mij misschien twee van die metalrope cases geven?" Vraagt Miha. "Ja tuurlijk, maar waarom?" Vraagt Tiro. "Ooh ik ga even trainen met Thuu" Antwoordt Miha. "Jullie zijn wel erg 'close'" Zegt Tiro. "Ja raar hé? Het is zeker niet zo dat wij nu een koppel zijn ofso" Zegt Miha sarcastisch. "Sorry hoor" Zegt Tiro. "Geef het nou gewoon!" Zegt Miha ongeduldig. Tiro geeft de metalrope cases en Miha loopt weg.
Die avond~
"Alles klaar?" Vraagt Miha. "Ja nog een ding Tiro halen" Antwoordt Thuu. "Tiro?" Zegt Miha. "Ja hij is mijn bestevriend ik neem hem natuurlijk mee" Zegt Thuu. "Oké, tot zo dan bij het treinspoor" Zegt Miha. "Tot zo" Zegt Thuu. Hij geeft Miha een zoen en rent richting de Academy. "Tiro ik ga met Miha naar de Noordelijke Waterstam ga je mee?" Zegt Thuu. "Meen je dit? Denk jij dat als je spontaan komt aangelopen en dat vraagt, ik gelijk alles klaar heb liggen?" Zegt Tiro. "Nou dan klopt dat ik hoorde jullie al erover praten" Zegt Tiro. "Haha, stalker!" Zegt Thuu lachend.
Bij het treinspoor~
"Dit is de laatste keer dat we Zaofu zien 'sluiten' van zijn Metal Shields" Zegt Tiro blij maar ook treurig. "Ja" Zeggen Miha en Thuu. "Laten we gaan we hebben een lange reis tegemoet" Zegt Thuu.
JE LEEST
The Legend of Thuu
AdventureMijn grootmoeder vertelde mij verhalen over een tijd van vrede en rust.. Maar dat alles veranderde toen de Dark Spirits de plaats inamen van de Light Spirits. Alleen de Avatar meester van alle vier de elementen kon ze Healen, maar toen de wereld haa...