7. Dragut

175 8 0
                                    

Ma trezesc pe o suprafața moale. Unde sunt? Ma mișc usor si aud cearceafurile cum foșnesc sub mine ciudat. Deschid usor ochi si observ ca sunt in camera mea. Toata seara trecută imi este in ceata . Imi privesc camera si pentru o secunda ma panichez. Unde e Kath?Sar din pat si ma linistesc cand ii observ corpul micuț si firav intins pe canapeaua mea. Se întinde usor ca o pisicuta , dar nu se trezește . Doarme ca un înger , viitorul meu înger. Ma apropii de ea si ii privesc fiecare trăsătura a chipului in parte. E asa perfecta si e aici .
Ma ridic usor pe vârfuri încercând sa ma întind si eu , ca un motan desigur. Orice pisicuta are un motan.
Oare ea ma adus aici? Oare am rănit-o? Sau tata ma adus aici?
Cobor de la etaj si ma duc direct in bucătărie . Tata sta relax pe un scaun la masa citind un ziar .

-Buna dimineața fiule!imi zâmbește cand ma observa

-Hei tata . Ce faci?

-Destul de bine , dar tu?

-Bine cred...

-Nu iti aduci aminte nimic nu-i asa?

-Nu.spun si oftez amuzat

-Ai inceput sa bei cica " de fericire " dintr-un motiv numai de tine stiut si te-ai facut manga.

-Si ...

-Te-am dus sus iar fetița ta a vrut sa te supravegheze sa nu faci o prostie. Ați stat de vorba tot restul seri.

-O, de asta inca doarme, e obosita sărăcuța.gandesc eu cu voce tare.

-Uite . Fiule nu lasa asta sa se intample din nou! Nu te îndrăgosti !

-Tata , eu vreau doar so ajut si sa rămânem prieteni , daca era ceva mai mult nu o aduceam aici. Doar vreau sa fie protejata in timp ce rezolv eu problema cu Damon.

-Ce problema ai cu Damon?

-Logic! A amenințat-o pe fata! Tata de ce esti asa prost!?

-Hei!tipa tata

-Scuze !

-Astazi Adam va veni in vizita si vreau sa ne petrecem ceva timp impreuna ok?

-Ok ...

-Fara ea!

-Dar...

-Ea va sta in casa si va fi păzită de gardieni mei .

-Frate! Vine odata tâmpitul ăla si tu trebuie sa il tratezi ca pe un rege! Sti ceva , laso balta! O sa erg cu " fetita mea" la cumparaturi!

-Cumparaturi!? Doamne te-ai lovit la cap sau ce dracu?tipa tata

-Taci , o so trezești !

-Ar fi bine sa se trezească ! Aici nu e hotel !

-Tata!

Se aude o bufnitura iar amandoi tresărim. Ce naiba se intampla? Kath...

-Kate?!tip ,dar fara niciun răspuns .

Urc grăbit scările cu tata in spatele meu si aproape dobor usa.

-Sc..uze nu am vrut!spune Kate in timp ce plângea .

-Ce sa intamplat?spun si ma apropii de ea.

-Nu am vrut , nu am vrut!spune

-Kath! Ce sa intamplat?

Ea nu spune nimic si se uita in spate . Ma uit si peste capul micuț si observ o vaza Sparta. O doamne , mam speriat asa de tare.

-Hei, nu face nimic.spun si o întorc spre mine si o iau in brate.

-De ce ai reacționat asa?continui

-Am crezut ca o sa te superi.spune ea si isi masează mana.

Ia prind rapid si ea scoate un tipat mic. Ma uit atent la mana ei tăiată . La dracu! Aici sunt venele.

-La naiba Kath!

-Scuze...

-Nu-ți mai cere scuze .

Ma duc in baie si iau o trusa de prim ajutor . Vin din nou in camera si vad ca tata o privește urat,iar ea se fereste.
O apus de data asta usor de mana si ii bandajele mana cu grija. Ma uit rapid la tata si vad ca de data asta ne privește fericit. Ce schimbător poate fi omul ăsta.

-Gata. Te doare?

-Nu , mersi.

-Nu ai pentru ce , trebuie sa am grija de tine pana iti aduc sora .

-De ce esti asa de dragut cu mine? Nimeni nu a fost asa niciodata!

-Pentru ca m-am saturat sa fiu din piatra. Vreau sa fiu mai bun

-Eu am facut asta?intreaba mirata si ochi ei se măresc considerabil.

-Cam da. Esti inocenta , frumoasa si sincera.

-Mersi.spune si înroșește .

-Si esti foarte dulce si draguta.continui iar ea se înroșește si mai tare.

Am inceput sa rad cand am văzut-o asa. Asa de...femeie. Orice femeie ar trebui sa fie asa .

-Ce este?intreaba ea

-Nimic . Nu esti obisnuita cu complimente?

-Sincer? Nu , nu sunt. Am fost tocilara liceului si niciodata nu am avut parte de complimente .

-Nu e nimic. Acum esti cu mine si nu suntem intr-un liceu.

-----------------------------------------
Si PUFF! Stiu mic. Dar porțile mici dau cu adevarat gust! Multumesc pentru lectura! :*

PleasureUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum