6. O noapte poate schimba viitorul oamenilor

175 9 0
                                    

-Aici locuiești?intreaba mirata de vila tatălui meu

-Cam da , dar de-obicei nu prea mai ajung acasă.

-Iti petreci timpul in alte locații?

-Da...club,bordel..adica nu

-Am înțeles.mi-o taie ea rapid

-Uite nu vreau sa crezi ca sunt un...

-Afemeiat? Nu , nu cred. Toti barbati afemeiați au fost răniți intr-un fel sau altul si de aceea numai au încredere in femei.

-Vorbești de parca ai fi unul

-Tata a fost asa pana a cunoscut-o pe mama

-Parinti tai stiu de tine si sora ta?

-Parinti mei au murit acum mult timp...nici nu imi mai aduc aminte cum arata.

-Stii , hai sa ne continuam Conversația in casa , masina nu este un loc potrivit.spun rușinat

A coborât usor cu gratia unei lebede si a inchis usa masini de parca i-ar fi frica sa nu o strice. M-am apropiat de ea si văzând ca sta pe loc am luat-o usor de talie si am inceput sa mergem tăcuți pe cărare pana in fata usi masive din lemn. Am incercat usa , iar vazand ca este închisă am sunat. Tata a aparut imediat in fata noastră cu un zambet mic care ia a murit imediat ce a văzut-o pe fata.

-Cine este ea? Mark aici nu e bordel , cred ca am foat destul de explicit!

-Buna seara si tie tata. Da , stiu, aici nu este bordel , iar ea nu e prostituata, deci se explica de ce am adus-o aici.

-Nu prea.spune tata moracanos.

-Lăsama sa intru si iti spun totul.

-Intrați atunci.

Am intrat amandoi cu grija si iam spus fetei sa ma aștepte in bucătărie. Eu si tata am stat de vorba si iam spus toata poveste .

-Te-ai indragostit de ea?

-De ce toata lumea spune asta tata?

-Pentru ca poate e adevarat! Am mai auzit povesti din astea venind de la tine Mark , dar toate se terminau astfel : le futeai si gata! Nu le aduceai aici.

-Nu stiu , e ceva special la ea care imi aduce aminte de Amanda.

Amanda a fost iubita mea timp de 3 ani , pana intr-o seara in care a îndrăznit sa ma însele cu un prieten din Boston . Acestia au incercat sa părăsească orasul si sa fuga de mine ,dar fix la ieșirea din oras au facut un accident masiv. Doua tiruri cu marfa iau lovit in plin. Hm, ce pot sa zic? Mi-a părut asa de rau de Amanda si am suferit si o depresie din cauza ei, dar nu a durat mult , pentru ca mam trezit la timp. De ce sa sufăr Dupa ea daca vroia sa fuga de mine? Am lăsat-o in trecut , asta e prezentul in care trebuie sa ajut o puștoaica sa nu devină carne vie.

-Inteleg si care este numele frumoasei tale?intreaba tata interesat

-Ăăă...

-Vai! Du-te acolo si faceti prezentările porumbeilor.

-Tata!

-Du-te , eu ma duc sa ma culc. Aveti grija ce faceti!

Am intrat in bucătărie usor . Imaginea din fata mea este neprețuita . Frumoasa mea rezemata de blatul mobilei , Așteptându-ma .

-Hei! Esti ok?

-Da , doar...mie frica Mark , mie frica!

-Care este numele tau?

-Kath , sau Sarah , depinde cum vrei sa imi spui.

-Si numele de familie?

-Nu conteaza.

Am renuntat sa insist , cred ca e ceva la mijloc.

PleasureUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum