Y/N:
Çok güzel bir plan yapmıştım ve olacağından yüzde yüz emindim,yavaşça hawks ve kızın bulunduğu odaya doğru ilerledik ve kapıyı yavaşça tıkladım,içerden "girin!" Diye bi ses yükselince kapıyı delli gibi açıp hawks'a sarıldım,tabi oda bana gerizekalı gibi bakıyordu.sarılmayı bıraktıktan sonra karşımda oturan kıza baktım ve dedimki "baba!! Bize yeni anne mi buldun?" hawks bana ne oluyor lan gibisinden bakarken ben mina hariç diğer herkese sinyal verdim ve onlarda beni gibi hırsla girdiler "Ne!? Yeni Anne mi!?" Katsuki kadına Şeytan gibi bakıyordu bunu hesaba katmamıştım ama rolcü çocuk işte, Hawks ne olduğun anlamış ve devreye girmişti ve bize "Çocuklar sakin olun lütfen,gelin sizinle konuşmalıyım" dedi ve kapının önüne çıktı, o sırada minaya sinyal verdim ve oda çok korkmuş şekildi girdi ve kadını bi kenara çekti, "Hanfendi lütfen onunla evlenmenin!" "nedenmiş o sana mı sorucam?"
"Ondan değil,şu çocuklar varya şeytan gibi, adam 10 kere üst üste evlendi, onunuda kaçıtıtılar, herkes bağıra çağıra kaçtı o evden. Geceleri musik dinleyip yatmıyorlar,yemeğe kutba ve saylangoz yiyorlar, saçlarını turşu suyu ile yıkıyorlar ama yinede karizma üzerlerinde. En sonki anneleri gece ağzına böçek tıktılar diye yoğun bakıma girdi,yani size söyliyim evlenmeyin"
Kadın 100 yılın şokunu yaşamış gibi kaçtı ordan, arkasından bakarken hepimiz gülme krizine girdik Shoto bile.
Kiri:mükemmel iş çıkardın mina ahaha
Shoto:aynen kadın sanki hayalet görmüş gibi kaçtı ahahah
Y/N:hayatımda hiç bu kadar gülmemiştim harikasın Queenim!!
Mina:ayyy Queenim diyen ağzını yerler
Biz orda bir kaç saat daha gülüşüp konuştuktan sonra (Hawks gitti) odalarımıza çekildik çünkü baya geç olmuştu, sabah ilk işim lida nın yanına gitmek olacaktı, konuşmamız gereken şeyler war. Herneyse sıcak sütümü içtikten sonra kafamı yastığa dayar dayamaz uykuya dalmıştım (Süt power!)UwU bu bölüm en hoşuma giden olacak sanırım, sizinde fikirleriniz varsa çekinmeyin söyleyin sizinle birlikte yazmak çok daha eğlenceli olur UwU💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʚ𝑴𝒉𝒂/𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑻𝒆𝒙𝒕𝒊𝒏𝒈 𝑭𝒕.𝒀/𝑵 (Türkçe)ɞ
RandomŞöyle Ağzına Layık bir Türkçe Dengeli Texting, okursan Gülmekten ölürsün ve Benim Mavişim Olursun💙💙💙💙💙💙 İYİ EĞLENCELER YENİ MAVİŞ💙💙💙