18-

4.8K 465 92
                                    

"Enes!Kaç haftadır ikinci sınavlar için ders çalışıyorum.Artık öpücük ve ya başka bir şeyler hak etmedim miiii??"Diye, cilveli cilveli poposunu salladı.

Enes,sigarasını söndürerek yatakta sırt üstü yatmış çocuğun yanına geldi.

"Domal."

Ha?

Eray, şaka yapıyordur diye çocuğa baktı ama Enes hiç şaka yapıyor gibi durmuyordu.

* ( ͡° ͜ʖ ͡°) *

Eray,yutkunarak Enes'e doğru arkasını dönerek kalçasını havaya kaldırdı.

Poposunda hissettiği eller ile derin bir nefes verdi.

Enes kumaşın üzerinden çocuğun kalçasını okşarken birden sertçe vurdu.

Eray inleyerek sallanınca, iki yandan tuttu ve yerine sabitledi.

"ENES!"Eray bağırarak elini yatağa vurdu."NE YAPIYORSUN BE!"

Enes, vurduğu yeri tekrar okşamaya başladı."Hem sik diyorsun hem de söylenip duruyorsun,bir karar ver."Dedi Enes.

Haklıydı....

Eray sessizce dururken, Enes kumaşın üzerinden kalçaları okşamaya devam etti bir süre.

Sonrasında ellerini eşofmanın bel kısmına getirerek yavaşça indirmeye başladı.

Yıllardır dostlardı...Aynı küvette yıkandıkları olmuştu,beraber giyindikleri,aynı odada soyundukları olmuştu ama şu an Eray çok ama çok utanıyordu.

Derin nefesler alıp verirken,gözlerini kapattı.

Enes,yavaşça eşofmanı kalça bitimine kadar indirdi.

Eray 'Hassiktir!!Dantelli donu çıkarmayı unuttum.'Diye içinden geçirirken, duyduğu ıslık sesiyle bütün kan yanaklarıba hücüm etmeye başladı.

Enes,dantelli kilodu biraz çekiştirdi Eray'ın minik inlemeleri odayı doldururken,ellerini beyaz kalçaya atarak okşamaya başladı.

Eray,aniden kalçasına yediği sert şaplakla sesli bir şekilde inledi."Bir daha Kuzey ile görüşecek misin?"Diye sordu Enes.

"N-ne?"Diye mırıldandı Eray,kalçasına bir kere daha sert bir şaplak yediğinde inledi."Kuzey ile görüşecek misin?"Sorusunu yeniledi.

"O-o nereden-"Cümlesini tamamlayamadan kalçasına arka arkaya yediği sert tokatlarla acıyla inledi.

Enes o kadar sert vuruyordu ki çocuğun beyaz kalçaları kızarmıştı bile."Son kez soruyorum.Kuzey ile görüşecek misin?"

Eray o an piçliğine 'Evet.' Demek istesede Enes'in kalçasını, Nusret'in eti şaplakladığı gibi şaplaklayacağını çok iyi hissettiği için "Hayır." Dedi.

"Aferim bebeğime."Diyerek kızarmış yerleri teker teker öpmeye başladı.

Acı yerini nazik dudaklara bırakınca titrek bir nefes aldı Eray.

Enes'in içinden ne çıkmıştı böyle?Tanıdığı çocukluk arkadaşı yok olmuştu sanki...Ya da gerçek hali buydu.

Kalçasına bırakılan öpücüklerle gülümsedi....Eray gayet memnundu.

Enes dudaklarını ayırarak,kalça bitiminde duran eşofmanı yukarıya çekti.

* ( ͡~ ͜ʖ ͡°) *

Eray,yana doğru devrilerek yatmaya devam ederken,Enes elini çocuğun karnına atarak gıdıklamaya başladı.

Eray anında kahkahalarla gülmeye başlarken sırt üstü yatınca acıyla inleyerek geri yana attı kendini."Çok mu acıyor?"

"Nusretin eti tokatladığı gibi tokatladın Enes!Tabii acıyor."Diye söylendi.

"Eğer Kuzey ile konuşmaya devam edersen devamı gelir."Sinirle tısladı Enes."O zaman Kuzey ile görüşmeye tam gaz devam."

Enes çocuğun şaka yaptığını biliyordu ama sinirlenmekten kendini alıkoyamadı."ERAY!"

"Ay tamam be!Şaka yaptım."Diye mırıldandı."Seni kaçtır güzelce(!) uyarıyorum, dinlediğin yok.Ben de, senin anlayacağın şekilde uyarayım dedim."

"Sağ ol ya!"Diyerek güldü.Hala yan yatan çocuğun, önüne uzandı Enes.

Eray merakla "Nusret ile bir kan bağın var mı?" Diye sorunca Enes bıkmış bir halde nefes verdi."Taktın Nusret'e!Yeter."

Enes elini çocuğun kalçasına atarak yavaşça okşadı."Acıyor mu?"

"Ay!Çok acıyoooor!"Yalancı bir oyunculukla bağırdı Eray.

Kalçasındaki elin tutuşu sıklaşınca acıyla inledi."Tamam...Bu acıttı."Diye mırıldandı.

Kalçasındaki eli beline çıktı.

Enes,çocuğu kendisine doğru çekerek sarıldı.

Eray, Enes'in göğsünden güç alarak doğruldu ve çıkmaya başlayan sakallarla, süslenmiş olan çeneye bir öpücük kondurdu.

Eray, Enes'in göğsünden güç alarak doğruldu ve çıkmaya başlayan sakallarla, süslenmiş olan çeneye bir öpücük kondurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM BALLI BÖREKLERİM.

BERCESTE (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin