Bölüm 3

189 9 0
                                    

-Söz verdiğimiz gibi gece gelcek demiştik @baadgiirll yani su'yla yazmaya devam ediyoruz vote vermeyi unutmayın emeğe saygı iyi okumalar :)) Arkadaslar vote cok az emeğe saygı lütfen eğer böyle devam ederse hikayenin gelme riski az !!

 Pelin'le sarılırken o sırada onlar da "iyi ya bişey demedik neyse."

Ben de göz devirdim. Pelin "tamam gidebilirsiniz ?" 

Onlar da "isimleriniz neydi ?" diye sorunca ben ayağa kalkıp

"Gidebilirsiniz ?" gülümsedim ve piç smile yaptım

Ne kadar tatlı olsalarda hepsi erkek. Huyları aynı..

İçlerinden biri "Sen ne kadar sinirlisin böyle ya hep atar hep atar" pis pis gülerek demişti bunu bide gerizekalı işte mal öküz aygır nokta nokta nokta

''evet öyleyim de sanane ?" 

"Oo tamam Özür dilerim abla."

Göz devirip Pelin'i tutup ayaga kaldırdım. Ayağa kalkınca çocukların yanından geçip gittik.

Arkamızdan "Ay ne kadar da kibarsınız." diye bağırdılar.

Sonunda durakta bir taksi bulup hemen bindik. Evimize dogru ilerliyorduk. Geldikten sonra indik ve valizleri aldık ve evimizin kapısına doğru ilerlemeye başladık.

Çok güzel bi yerdi ''çok güzelmiş burası ya'' 

Pelin konuşmak yerine başını olumlu anlamda salladı yan yana 2 tane ev vardı birisi bizimdi inşallah diğer evde iyi bir komşu vardır dedim içimden Pelin kapıyı açarken bende bavulumu alıp içeri girdim. İçerisi çok güzeldi ve temiz.

Pelin bana dönüp ''burası çok güzelmiş ama şimdi duş almam lazım ve bavullarımız dolabımıza yerleştirelim sonrada plaja gidelim''

Ne uzun bi cümle kurdu ya benimde duş almam lazım uçaktakiler zaten sinir etti dedim kendi kendime

''tamam bende bi duş alıyım sonra plaja çıkalım'' merdivenleri 2 şer 2 şer çıkıp odalarımıza girdik.

Ev gerçekten de harikaydı. 2 tane farklı yatak odası vardı. Pelin'le odalarımıza girdik ve hemen odamdaki banyonun kapısını açıp duş yaptım.

En güzel şortumu ve tişörtümü giyip pelinin yanına gittim. pelinde şortunu ve tişörtünü giymiş ve 2 mizde siyah converselerimizi giyip plaja yürümeye gittik.

Plaja geldiğimizde çok kalabalık olduğunu gördük. Ama umursamadık.

Çünkü hava gercekten cok sıcaktı.. Hemen 2 tane şezlong bulup oraya havluyu serip eşyalaramızı koyduk. ve üstümüzü çıkarıp denize doğru konuşarak yürümeye başladık

  Ben denize hemen girdim alıştım pelin alışamadığı için ona su attım sonra üşüdüğü ve alışmak için suya kafasını bi kez denize sokup çıkardı.

bana demek öyle diyip yakalamaya çalıştı bense önüme bakmadan yüzüyodum bi çocuğa çarptım oha yok artık o o o o çocuklar! yüzüne baktığımda

Bana ''dikkat etse- yinemi sen.'' dedi.

Pelinde arkamdan geliyodu ve yanındaki çocuğa çarptı pelin çocuğun yüzüne bakmadığı için ''bu kim çık şurdan'' diye bağırdı 

Sonra kafasını kaldırdığında çocuk ona ''benim korkma korkma'' diyip mal mal sırıttı.

''hadi çıkalım buranın havası kaçtı''

Şezlongumuza doğru yürürken onların bedenimize baktığını hissedebiliyoduk.

Multimedyadaki tişörtlerden bizde istiyoruz ^^

☆ Yeni Hayat ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin