Bölüm 5

53 5 0
                                    

       Öncelikle okuyorsunuz ama vote vermiyorsunuz biraz emeğe saygı lütfen ^^

Multimedya' da su ve pelinin emir ve mert giysi vermeden önceki halleri var *-*

Hala anlamadıklarını anlayınca alttan alttan gülüyodum.

O da ''ben Emir ve arkadaşım Mert'' dedi.

'Su ya biz bu ikisinden nasıl kurtulcaz ya' bakışları attım o da aynen der gibi baktı bana.

En sonunda mert ''hadi korku filmi izleyelim'' dedi.

Sonra herkes bi film düşünmeye başladı tam sessizlik olmuştuki ''bulduuum'' diye bağırdı su.

Bende tabi yerimden sıçramıştım. ''dabbe 5'i izleyim'' dedi.

----Su'nun ağzından----

Dabbe 5 güzel olabilirdi eğlenceli olurdu ama bir sorun vardı biz pelin'le hala bikinimizleydik üstümüzde bitek etek ve tişört vardı onlarda ıslaktı. Ah hadi ama tatil niye böyle başladı. Özellikle dar şort  giymiştim ki DAR şort giymeyi bile sevmem. (ama fazla dar olduğu için sevmemiştim yoksa şort çok severim)

Pelin'e sessizce "peliin biz böyle mi kalcaz ?" 

İlk anlamadı sonra, "aay evet napalım ?"

Mert'e bakıp "şey pardon da biz böyle kaldık. Bize fazladan tişört ve altımıza giymek için bişeyler verir misiniz ?"

Mert, "Ah gel benle pelin sende emirle git." onları takip etmeye başladık.

Pelin emirin odasına gitti bende mertin odasına girdim mert bana 1 tane kısa kollu tişört ve eşofman verdi ''buyrun su hanım'' gülmeye başladık.

''şimdi dışarı çıkarsan giyincem''

''giyinebilirsin benim için sorun yok'' sırıttı.

''Sana soran yoktu zaten'' diyip sırtından ittire ittire dışarı kadar çıkarttım.

Giyindikten sonra kapıyı açınca Mert karşımda duruyordu. "beni mi bekledin?" diyerek güldüm.

"Ee yani neyse geç hadi salona"

Salona dogru yürürken Pelin de yanıma geldi. "Bisey diycem bunlar sapık." diyerek göz devirdim.

Pelin bana mal mal bakarak gülmeye başladı. "Gülme giyinirken dışarı zorla çıkardım. Emir ne yaptı'' 

Pelin, "Aslında o da zorla çıktı." Diyerek göz devirdi. Bu sefer ben gülmüştüm salona geçtiğimizde Mert ve Emir bize baktılar.

Biz de hemen gidip koltuğa oturduk.

Tam film basliycakken ben bağırdım " Hey bi dakika mısır patlatmadık Mert git mısır patlat."

Mert, "Emrin olur baska istegin ?"

"Ha bide kola getirirsen sevinirim." diyerek gülümsedim.

Göz devirerek mutfağa gitti. Emir de pesinden gitmişti. Pelin'le birbirimize bakıp güldük. Biraz sonra geldiklerinde herkes oturmuş filmin başlamasını bekliyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

☆ Yeni Hayat ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin