part 12

1.6K 157 290
                                    

קחו תמונה מדהימה של זיאם כי למה לא🥸
אזהרת תכנים מיניים*
ניסיתי ממש היום ויצא לי מזעזע אבל תהנו❤️
פעם ראשונה שאני כותבת עם תכנים מיניים תזרמו איתי זה היה ממש מביך👰🏻‍♂️
פליז תקראו את מה שכתבתי בסוף הדגשתי את זה🍊

נ.מ זאין פיין מאליק

נכנסו אל האוטו וליאם שלח לי מבט כועס כשנכנסתי ליד לואי מאחורה, גיחכתי וחגרתי.

ביקשתי מליאם לשים שירים ואני ולואי צרחנו את השירים וליאם רק חייך.

"בייב, בוא נעצור בתחנת דלק הקרובה, אני חייב להשתין." אמרתי לליאם והוא הנהן והחזיר את המוזיקה.

"בו-בר, אתה רוצה משהו מהתחנת דלק?" ליאם שאל.

"תביא לי שוקו." לואי אמר וליאם הנהן, יצאתי מהמכונית לעבר השירותים בתחנת דלק.

יצאתי מהשירותים וראיתי שהמוכר בתחנת דלק מדבר עם ליאם וצוחק ממשהו, התעצבנתי בשנייה וידעתי מה אני צריך לעשות.

התקדמתי לעבר ליאם ונשכתי את השפתיים הוא הסתכל עלי בבילבול והייתי שניה מלהתפוצץ מצחוק.

הפלתי את אחד החטיפים שהיה במדפים והתכופפתי, הבלטתי קצת את הישבן ויכולתי לשמוע את הנשימות החזקות של ליאם.

נישקתי אותו בצוואר וחזרתי למכונית, התפקעתי מצחוק והסברתי ללואי מה קרה שאני צוחק ככה.

"זאין אתה כזה אידיוט, אבל זה מגיע לו. מה נראה לו שהוא נותן למוכר לפלרטט איתו?" לואי אמר בקצת כעס וחייכתי וצבטתי את הלחי שלו.

"תודה רבה לך, בו-בר. אני רוצה להמשיך להתגרות בו, יש לך רעיון?" שאלתי והוא חשב טיפה ואז הנהן.

"אני אצא מהמכונית ותגרה אותו כמו שרק אתה יודע." לואי אמר וחייכתי.

"אוקיי, הוא חוזר, צא לואי." אמרתי ולואי גיחך ונישק ללחי שלי "סומך עליך." אמר ויצא.

הוא אמר משהו לליאם והתקדם לתחנת דלק.

ליאם נכנס למכונית והתיישבתי בכיסא ליד הנהג.

"זאין מה זה היה לעזאזל?" ליאם שאל בכעס ואני חייכתי והתקדמתי לצוואר שלו, מניח נשיקות קלות בצווארו. הוא גנח בשקט והתאפקתי לא לצחוק.

העלתי את הנשיקות לקו הלסת שלו, קמתי מהמושב והתיישבתי על רגליו שכל רגל שלי בצד שונה. הרגשתי את הבליטה שלו והזזתי קצת את ישבני והתחככתי בזקפתו והוא גנח לאוזני.

THIS TOWN- לארי סטיילנסוןWhere stories live. Discover now