"Hadi ama baba onu gerçekten koyacak mısın?!"dedim babama.
"Evet Vega başka şansımız yok ateş kadehi onu seçti."dedi babam yüzümü ovuşturdum.
"Ama bu çok riskli!"dedim babama o hala ciddi bir ifadeyle oturmuş bana bakıyordu.
"Üzgünüm Vega ama dediğim gibi."dedi babam.
Bense babamın odasında volta atıyordum.
"Ama sen Albus Dumbledore'sun yaparsın!"dedim son kozumu oynayarak.
Evet Harry'nin o turnuvaya girmesini engellemeye çalışıyordum çünkü hiç iyi şeyler olacağını sezmiyordum.
Aklımın almadığı şey ise neden birden Harry'nin isminin oradan çıkmasıydı.
Hani başka biri olsa da şaşırırdım ama her şey onun mu başına gelirdi?
"Albus Dumbledore olmam her şeyi yapabileceğim anlamına gelmiyor."dedi tek kaşını havaya kaldırıp alayla sırıtmama engel olamadım.
"Bak onda haklısın."dedim omuzlarımı düşürüp.
"Peki kim onun adını koydu ki?"dedim daha çok kendi kendime soruyordum.
"Bilmem."dedi babam en sonunda durup babama döndüm,
"Ben artık gitsem iyi olur."dedim ve babama el sallayıp çıktım.
Tam portrenin oraya gelmiştim ki karşıma profesör Moody çıktı.
"Alastor?"dedim sorar gibi.
"Ah Vega odama 2 dk gelmeni isteyecektim."dedi Alastor.
O affedilmezleri derste öğrettiğinden beri ona kızgındım ama bu bir şey değiştirmezdi sonuçta o iyi bir seherbazdı elbette bir bildiği vardı.
"Neden?"dedim tek kaşımı kaldırıp.
"Gelince öğrenirsin."dedi ve odasına doğru yürümeye başladı.
Bende ona tuhaf tuhaf bakıp mecbur arkasından gittim bu işte bir şey vardı ama ne?
Odasına girince kapıyı kapattı ve etrafa sessizlik tılsımı uyguladı ona tuhaf tuhaf baktım.
"Alastor sen ne-"dedim ama çok tuhaf bir şey oldu.
Karşımdaki kişi Alastor değildi ow tanrım bu kişi!
Birden takma bacağı ve gözünün yerini normal bir göz ve ayak aldı.
Gri saçlarının yerini ise bol saman sarısı saçlar aldı bu adam onun ölüm yiyenlerinden biriydi.
"Ama sen ölmüştün?"diye mırıldandım o ise pis pis sırıttı.
Tabi ya Harry'nin ismini o atmıştı ve sanırım hiç iyi şeyler olmayacaktı.
Ben tam bir aptaldım o geri dönecekti ve bunun için Harry'i kullanacaktı.
"Baban seninle en kısa sürede görüşmek istediğini söyledi."dedi Crouch o cani sırıtışıyla ben ona şokla bakıp sertçe yutkundum.
************
Selam yeni bir kurguyla karşınızdayım söyleyecek pek bir şey yok.
2021'e yeni bir hikaye ile girdim.
Kendinize iyi bakın...
Sizleri seviyorum...
-Loren
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vega Fallon Riddle》The Harry Potter Fanfiction
Fantasy"Ben senin kızın değilim ve asla da olmayacağım!"