Balerin olmak istiyorum!

313 12 5
                                    

Sadece 5 yaşında idi cimnastiğe başladığında.Bir gün kitapta resim gördü ben de olmak istiyorum dedi.O günden sonra hayatı büyük bir değişime girdi...

3 yıl önce

Evet Sakura Şimdi parende atıp,yere yatıyosun ve köprü kuruyorsun.Tamam mı?

Sakura:Tamam Shizune-sama

Sakura denilen hareketleri adım adım yapmış.

Shizune:Çok guzel Sakura.Babandan duydum.Bale kursuna gitmeye başlamışsın.Çok güzel bir haber.Ama burayı bırakmak zorundaymışsın.

Sakura:Evet Shizune-sama erken başlayıp ilerleyeceğim.

Shizune:Umarım harika bir dansçı olup.Konoha Sanat Okuluna seçilirsin.

Sakura:Umarım...

Baba,Ben geldimm!

Hoşgeldin bitanem ders nasıldı?

Güzel,yarını iple çekiyorum dansçı olacağım.

Evet Harika bir dansçı olacaksın.Ben senin hep arkanda olucam

Günümüz

Baba lütfen !Nolur bırak ma beni,lütfen annem öldü sende gidemezsin.Bak okulu kazandım.Görücektin dansçı olmamı arkamda olucaktın hep,lütfen gitme lütfen...

Kızım hep arkanda olamicam ama seni hep i-izliyor olacağım.Seni se-seviyorum...

Yan taraftaki makinenin tiz sesi dolmuştu kulaklarına.Yeni hayatı başlıyordu artık.Ailesiz tek başına.Bakalım Konoha Sanat Akademisinde neler olacaktı...

💃🏽Edebiyat dersinde yazma fikri geldi aq,yeni kitabım saygılarla...

BallerinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin