A nóż trafił idealnie w udo Max'a
M : Ała,ty skurwysynu
D : Boli? Cieszę się, a teraz zabieram Ash, a do pokoju, chodź Ash.
A : nie
D: Co?
A : Nigdzie z tobą nie ide, nie widzisz że Max'owi krwawi noga?!
D : No chyba o to mi chodziło co nie? A zresztą... Jak ze mną nie pójdziesz to wiesz ze użyje siły.
A : Zostaw nas w spokoju.
A : Max nic ci nie jest? Możesz
wstac?
M : Nie mogę, za bardzo boli.
M : A-Ash uważaj!
A : C-cio?!Dominik stał za Ashem trzymając wielką siekierę.
D : Pójdziesz ze mną kochanie?
M : Idź poradzę sobie.
D : NIE ODZYWAJ SIĘ!
A : Dobrze pójdę
D : Dobre dziecko, chodźmy.*Dotarli do pokoju*
D : No to co zaczynamy?
A : A-ale co, chyba nie myślisz że będe uprawiał z tobą sex?!
D : heh myślisz że czego od ciebie oczekuje?Dominik mówiąc to łapie Ash'a za pośladki, przesuwając go do siebie i składając język do jego buzi.
D. Ahh, podoba ci się a może teraz zciągniesz ciuchy?
A : D-DobrzeAsh pozostaje tylko w bokserkach.
D : Kochanie, zapomniałes o najważniejszym
A : A n-no tak...Tymczasem u Max'a :
M: Nie mogę znieść myśli co oni razem robią Ughh, ale nie mogę wstać, ale tak bardzo chce odciągnąc tego psychola od Ash'a
*Ash wciąga majtki*
D: dobrze więc zacznijmy...
Dominik łapie penisa Ash,a i powoli rusza ręką w góre i w dół w tym samym czasie całując go po szyi.
D : Podoba ci się?
A : Ugh,tak.Mimo że Ash nie był zakochany w Dominku musiał przyznać, że ten znał się na rzeczy.
Nikt jeszcze nie sprawił, że było mu tak dobrze. Nawet zapomniał o krwawiącym Max'ie.D : To teraz ja się rozbiore dobrze?
A : Okej 😏*Dominik sciągnął spodnie oraz majtki i inne ubrania lecz została mu tylko koszulka...
A : A koszulka? Dlaczego jej nie zdejmiesz?
D : Ponieważ, emm... Nie ważne rozkracz nogi, zaczniemy prawdziwą zabawę.
Dominik wkładając penisa najgłebiej jak się da szczerzył się, że Ash tak bardzo jęczy.
A : Przestań! Nie widzisz moich łez w oczach?
D : Spokojnie, cii minimum ile wytrzymam przy stosunku to 2 dni, bez odpoczynku więc zrelaksuj się, bo to dzisiaj i zawsze ja będe dominującą stroną a ty tylko moją zabawką...**✿❀ ❀✿**.・゜゜・♬♩♪♩ ♩♪♩♬
Witam, ja mówiłem, ja leniva dupa, ale myśle ze opłacało się czekać na dzikie Gwałty XD.
Ogólnie też bardzo dziękuje za aż
600 wyświetlen i 34 głosy.
Jest to dla mnie bardzo dużo z powodu że to moje 1 opowiadanie.
Więc pozdrawiam i życze miłego dzionka. Idźcie oglądac jakieś anime albo spędzajcie czas z rodziną.
Papa ~P. S - Pewnie w Poniedziałek lub wtorek będzie rozdział więc no.
Czekajcie UwU
CZYTASZ
PSYCHO FAN! 18+ YAOI (SKOŃCZONE)
Historia Corta♡ Autorakie Opowiadanie ♡ ☆ Daj Gwiadke Noo ☆ □ Milego Czytanka □ Ash poznaje swojego współlokatora w nowej szkole. Zaczyna coś do niego czuć ale... Zjawia się nowy bochater który zmienia ich życie do góry nogami.