✨bibbydy boppidy boo✨

76 3 0
                                    

A meglepi partin minden szépen alakult , addig ameddig  fluttershy nem nyitotta ki a twilight től kapott ajándékát ami beszippantotta Pinky Piet és Rainbowdasht. Nem volt akármien ajándék , egy dimenzió kapu volt amivel értelem szerűen a dimenziók között lehet ugrálni . Rainbowdash és PinkyPie egy édesség vilagba csöppentek és  elkezdték nyalogstni a földet mert a fű cukorból volt .
Addig ették a földet ameddig nem értek az Ausztráliába ,ott taliztak Apple Jack-el akinek nagyon MENCI akcentusa volt. Amikor ugyan meglátták Apple Jack-et gyorsan el is rohantak a másik irányba hogy ne keljen a videkiekkel beszélni ,annyira nem csipazta a két gádzsi az almás kis farm pónit .Aztán amikor elfutottak megláttak egy barlangot majd bementek mert a sivatag közepén elkezdett esni a hamvas hó ,tudták hogy ez mit jelent ezért bevallották amit be kellett.
-Hallod tetszik a farkad olyan jó színes! -mondta Pinky .
-omm köszi ,nekem pedig tesznek a lufik az oldaladon ...mondta felénken a meleg zászló színeivel telített patás .
TETSZESZ TE CSAJ! - üvöltöt ék egyszerre.
Hát akkor mindketten tudjuk ez mit jelent!
Már majdnem egymásra másztak de abban a pillanatban minden megváltozott amikor a tűz népe támadást indított.  Kiderült hogy a pompás színes poniért jöttek a cukorpáncélos 
tűzforró karamell katonák.

I/M : remélem tetszett a rész puszi❤️✨

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Egy Varázslatos Barátság...ExtrákkalOù les histoires vivent. Découvrez maintenant