0.8

4.8K 414 310
                                    

8. SINIFLAR

Blaise: Arkadaşlar

Blaise: Bugünün efsanevi anını ölümsüzleştirmek için her bir dakikasını videoya aldım

Harry: Hayır Blaise

Harry: Yapmadım de lütfen

Blaise: *video*

Bütün öğrenciler ve öğretmenler büyük salonda yemek yiyorlardı. Harry normal olarak stresliydi. Bütün gün Draco'nun istediği şeyleri yapmıştı. Onları yapmakta hiç zorlanmamıştı ancak birazdan yapacağı şey yüzünden masada duran bıçağı alıp boğazını kesmemek için kendisini zor tutuyordu. Bütün öğrencilerin önünde, hatta öğretmenlerin önünde rezil olacaktı.

"Dostum ne kadar erken yaparsan o kadar çabuk kurtulursun, yap gitsin."

Hermione de kafasıyla Ron'u onaylayarak, "Aynen Harry. Nasılsa yapmak zorundasın, hemen yap da bitsin gitsin."

"Gerçekten inanamıyorum. Nasıl kazanabildi ya?"

"Boşver şimdi kazanıp kazanmamasını." dedi Ron. "Yap ve biran önce kurtul."

Harry kafasıyla onu onayla ve bakışlarını Slytherin masasına çevirdi. Draco bir yandan yemeğini yiyor, bir yandan da alayla sırıtarak kendisine bakıyordu. Derin bir nefes alarak ayağa kalktı ve boğazını temizledi.

"PARDON!"diye sesini yükselterek konuştu. Büyük salondaki bütün bakışlar, öğretmenler de dahil, ona döndü. "İKİ DAKİKA BENİ DİNLER MİSİNİZ?

Herkes merakla onun diyeceklerini beklerken Harry hafifçe yutkundu ve derin bir nefes aldı.

"DRACO MALFOY'A SIRILSIKLAM AŞIĞIM!"

Öğretmenler de dahil herkes şaşkınca ona bakarken Harry tuttuğu nefesini bıraktı ve Draco'ya baktı. Draco dudaklarını birbirine bastırmıştı. Gülmemek için kendini sıktığı belli oluyordu.

"Ah Potter." dedi sonra alayla. Ayağa kalk ve gülümsemesini genişletti. "Üzgünüm tipim değilsin."

"Sen öldün Draco Malfoy!" dedi bir anda Slytherin masasına doğru yürüyerek. "Yemin ediyorum seni geberteceğim! İddianı da seni de sikeyim."

Draco Harry ona doğru sinirle gelirken bir kaç adım geri gidip, "Ya neden hemen iddia olduğunu söylüyorsun?" diye sordu. "Daha insanlar kendi aralarında dedikodu yapacaktı."

"Umrumda değil." Harry onu kolundan tutup büyük salonun çıkışına doğru yürümeye başla. Sonra hala onları büyük şaşkınlıkla izleyen öğrencilere ve öğretmenlere bakarak, "Hepsi şakaydı. Yemeğinizi böldüğüm için özür dilerim." dedi.

Pansy: Tanrım tekrar tekrar izleyesim geliyor dnndndkdkskslsks

Ron: Gülmemeliyim ama kendimi tutamıyorum mdndkdkdsksm

Neville: İddia olmasını söylemesine rağmen insanlar salak saçma konuşmaya başlamış çoktan

Luna: Bu komik olduğu gerçeğini değiştirmiyor

Eight Graders | Drarry TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin