Yapışkan olmana BTS'in tepkisi.
RM
Çoğu zaman bu durumdan hoşnuttur ancak ciddi bir şey yapıyorsa sizi kendinden yavaşça itecektir.
Mesela evdeki stüdyosunda şarkı yazarken kucağına tırmandığında seni nazikçe uyarıp yalnız kalmak istediğini söylerdi.
-Bebeğim meşgulüm şuan lütfen daha sonra.
Yavaşça kucağından kalkarken düşen suratını görünce kolundan tutup seni kendine çekti.
Kucağına hem senin hem de kendisinin rahatça işini yapabilmesi için güzelce oturttu ve -senin- kafanı -kendi- omzuna yasladı.
Memnun bir şekilde iç çekip yüzünü -onun- boynuna gömdün ve sessiz olmaya özen gösterdin.
İşini yaparken arada kafana minik öpücükler konduruyor ve sırtını okşuyordu.
Hope
Bu durumu çok seven üyelerden biri.
O asla bu durumdan rahatsız olmazdı çünkü kendisi de aynı şekilde yapışkan biri.
Belki üyelerin önünde biraz çekingen olabilirdi ama asla seninle teması kesmezdi. -Elini tutar ya da kolunu omzuna atar.-
Boş günleriniz de eğer Hobi yoğun bir hafta geçirdiyse ve dinlenmek istiyorsa yatağınızda uzanmış Netflix and Chill yaparken kollarını ve bacaklarını etrafına sardığı bir pozisyonda olurdunuz.
-Babe bana daha sıkı sarıl üşüyorum.
-Umuduna öpücükler veeer~
Jin
O da Hobi gibi bu durumu severdi.
Bence o üyelerin önünde çekinmezdi çünkü o en büyükleri (!) .
O mutfaktayken arkasından gidip geniş sırtına kafanı yaslamak favorindi.
Sana bunu sorduğunda kendini güvende hissettiğini söyledin.
Bunu öğrendiğinden beri durduk yere koltukta otururken bacaklarının arasına girip -kendi- sırtını -senin- göğsüne yaslardı.
Bu demek oluyorki ona arkadan sarılman gerekiyor.
-Kafanı sırtıma yasla güzelim.