-Birlikte ders çalışıyorsunuz.-
Namjoon
Namjoon... 148 IQ sevgilinizden yararlanmama gibi bir durumunuz yok. O sana yardım etmekten memnun zaten gerçi o seninle yaptığı her şeyden zevk alan birisi.
Birlikte matematik çalışırken sana şartlar koyarak hırslanmanı sağlıyordu. Mesela bir doğru soru karşılığında dudaklarına küçük bir öpücük, sınavdan yüksek alman karşılığında ise beğendiğin spor ayakkabılar gibi. Bu sende gerçekten de işe yarıyordu ve Namjoon bundan çok memnun.
"İşte güzelim ödülün."
Elinde tuttuğu Nike ayakkabı kutusunu alıp kenara koydun ve ona sarıldın.
"Benim en paha biçilemez hediyem sensin Joon."
Sana sıkıca sarıldı.
Jin
Jin ders çalışman konusunda seni sürekli motive eder ve sana güzel atıştırmalıklar hazırlardı.
O tam bir peluş ayıcık. Sınavlarından eğer düşük alırsan başta seni daha iyi çalışmadığın için seni azarlar ama hemen ardından sana kocaman bir sarılma verip seni teselli eder ve bir dahaki sınavından yüksek alacağın hakkında sözler vermeni isterdi.
"(Adın), çalışmadan hiçbir şey başaramazsın. Örneğin ben, bu kadar mükemmel olmama rağmen çalışmadan bir şeyler başaramıyorum."
Söyledikleriyle gözlerini devirip onu ittirdin.
Güzel kahkahasından atıp dudaklarına öpücük kondurdu.
Yoongi
Yoongi sana ders çalıştırmazdı ancak askeri eğitim gibi başında durup çalışıp çalışmadığına bakar ve sana günlük soru sınırı koyardı.
Yanında kaç yanlışın olduğuna bakan Yoongi'ye doğru hafifçe dudaklarını büzdün.
"Öpücük istiyoruuum."