Ekip prova için BKM ye gider.
Engin: Naber millet nasılsınız. Nasıl gidiyor hayat.
Ecem: Valla Engin harika ya şu sıralar hoşlandığım birisi var ama o başka kişiye aşık.
Engin: yoksa tahmin ettiğim kişi mi??
Ecem: evet Engin. 😞
Engin: Ecem sen denedin mi şansını hiç
Ecem: hayır Engin denemedim.
Engin: bence bi dene derim.
Ozan ve Ayşegül BKM ye girerler.
Ozan: Anaa geç kalmışız.
Cemile: yok Ya daha hoca gelmedi.
Ecem: Ozan bi gelsene seninle konuşalım.
Ozan: tamam geliyorum
Ozan ve Ecem bir kenara geçerler;
Ecem: Ozan ben senden hoşlanıyorum biliyorum reddeceksin ama aşkımı içimde tutmak çok zor.
Ozan: Ecem ben seni anlıyorum ama sende biliyorsun ben Ayşegül'e aşığım.
Ecem: farkediyorum onu ama ne yapayım senim yanında çok mutluyum.
Ozan: Biz sevgili olsak ne olur ki bu sefer Ayşegül beni kıskanır.
Ecem: Tamam sen bilirsin.
Prova olduktan sonra Ozan Ayşegül ile sahile giderler.
Ayşegül: Ee nasılsın Ozan??
Ozan: iyiyim Ayşegül. Ama sana bir şey sormak istiyorum ben senin için neyim.
Ayşegül: O nasıl bir soru Ozan arkadaşız biz dostluk duygusu var.
Ozan: Ama benim kalbim öyle demiyor biliyormusun Ayşegül. Ben seneden hoşlanıyorum.
Ayşegül: Nee?? Ozan sen ne diyorsun
Ozan: Anla artık Ayşegül seni görmeden yapamıyorum. Olmuyor kalbim izin vermiyor buna.
Ayşegül: Ozan ama benim kafam çok karıştı.
Der ve Ayşegül tam giderken ayağı burkulur ve tam düşerken Ozan koşar ve onu kucağına alır.
Ozan: Bak Ayşegül sende benden hoşlanıyorsun bunu anlıyorum.
Ayşegül: Ozan yeter tamam mı daha duygularımı anlamıyorum bana biraz zaman ver.
Ozan: Peki Ayşegül sana tam 1 hafta veriyorum o bir hafta sonra sana aynı soruyu sorcam.
Ayşegül: tamam. Ozan.
Der ve içeri girer.Yeni hikayeyi nasıl buldunuz. Ben ne hikaye yazıcam diye çok düşündüm biliyorum önceki hikaye ile birbirine çok benziyor ama hikaye bulamadım yazacak.
Sizce Ayşegül ne yapsın ozanı red mi etsin. Veya Ozan Ecem'le sevgili mi olsun yorumlarda belirtmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOŞLANTI MI?? ARKADAŞLIK MI??
Teen FictionHadi bakalım yeni hikaye ye başladık yeni yıl size ilk önce sağlık sonra hayallerinizi gerçekleştirmek dileğiyle..