Ayşegül Kulisi terk ettikten sonra Ozan hemen arkasından çıktı ve onu kapıda yakaladı.
Ozan: Ayşegül dur lütfen gitme. Neden böyle yapıyorsun
Ayşegül: Ne demek böyle yapıyorum Ozan sen gelmişsin bana Ecem'le sevgili olduk dedin sen geçen hafta demedin mi ben senden hoşlanıyorum sana duygularını anlamak için 1 hafta veriyorum diye.
Ozan: Evet dedim Ayşegül ama sen 1 hafta boyunca benden çok soğudun selam verdiğim zaman benim suratıma bakmadın şimdi gelmişsin bunları konuşuyorsun ben seni sevmekten başka bir şey yapmadım Ayşegül ama beni anlamıyorsun benim duygularımı anlamıyorsun.
Ayşegül: Öyle mi Ozan beni bir daha ne ara ne de benim suratıma bak ben gidiyorum.
Ayşegül ordan ayrılıp Fatmagile gitti biraz kafasını toplamak için.
Fatma: Hoşgeldin Ayşegül ne oldu sana suratın bir karış.
Ayşegül: Sorma ya Ozanla tartıştık.
Fatma: Ayşegül Ozan bi yerde haklı biraz mantıklı ol Ozan seni bugüne kadar sevdi ve hala seviyor ama sen böyle yaptıkça Ozan çok üzüyor. Ozan bana herşeyi anlattı. Evet Ecemde ondan hoşlanıyor ama şöyle düşün Ozan Ecem'le sevgili ama seni hala seviyor gözlerinin içinden belli seni nasıl sevdiği.
Ayşegül: öyle mi diyorsun Fatma ama bende ne yapıyım benimkide kalp yani çok acı çekiyorum bu konuda.
Fatma: Ayşegül erkek kalbi bu bizim gibi ince düşünemez. Ozanda öyle romantik birisi değil o sözleri ile romantik olabiliyor bak hilmi onu daha iyi tanıyor ve Ozan'ın kişiliği böyle. Bak ben Hilmiye söyleyim Ozanla bi konuşsun erkek erkeğe.
Ayşegül: tamam bi konuşsun.
Ozan ve Ecem sahile yürüyüş yapmak için giderler.
Ecem: Ozan sence Ayşegül'e fazla şey yapmadın mı yani benimle sanki zorla sevgili oldun bak ben tamam senden hoşlanıyorum ama bunu içimde tutabilirdim.
Ozan: Ecem haklısın ama senide üzmek istemiyorum. Ben öyle vicdansız bi insan değilim tamam Ayşegül'e ben açıldım ama bu zamana kadar Ayşegül benden hoşlanmıyordu benim dememle gerçekleşti.
Ecem: Yani bu konuda ben fazla bir şey konuşmak istemiyorum ne de olsa senin hayatın senin kararın istersen benden ayrıl istersen ayrılma.
Ozan'ın cep telefonu çalar arayan hilmidir.
Hilmi Aloo Ozan nerdesin seninle konuşmak istiyorum.
Ozan: Ecem'le sahildeyim kanka ne oldu konuşacaksan konuşalım dinliyorum.
Hilmi: Ozan telefonda olmaz Ecem'i eve bırak ve sana atıcağım konuma gel.
Ozan: Tamam o zaman 1-2 saate gelirim görüşürüz.
Ecem ben seni bırakayım hilmi beni çağrıyor sonra yine gelirim.
Ecem: Tamam canım.
Ozan Ecem'i bıraktıktan sonra hilminin attığı konuma gider. Konumda Kadıköy Cafeydi
Hilmi: bak Ozan sen Ecem'le sevgili olduktan sonra Ayşegül çok üzüldü Fatma'ya geldi ve hüngür hüngür ağladı. Lütfen üzme kızı daha fazla.
Ozan: Hilmi üzüldüğünün bende farkındayım ama Ayşegül'e ben demesem bana açılmayacaktı yani benden hoşlanmıyordu ben deyince bana karşı birşeyler hissetti ama Ecem bana gelip en başından beri ben senden hoşlanıyorum dedi bende o üzülmesin diye sevgili oldum ama zaman neyi gösterir şu anlık bilemiyorum.
Hilmi: Ama yani bende şimdi ne diyeyim Ozan. Seni en iyi tanıyan benim senin kelimelerinle,cümlelerinle romantik olduğunu biliyorum. Ama benimde vicdanım Ayşegül'ün ağlamasına dayanamadı benide anlıyorsun dimi.
Ozan: Tabiki de anlıyorum seni hilmi ama birazda bana zaman verin öncelikle Ayşegül'e verin.
Hilmi: Peki Ozan sen bilirsin.Evet yeni bölüm geldi uzatabildiğim kadar uzattım anca bu kadar uzayabiliyorum daha da uzatırsam hikaye çabuk biter inşallah beğenirsiniz öpüyorum sizi.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOŞLANTI MI?? ARKADAŞLIK MI??
Teen FictionHadi bakalım yeni hikaye ye başladık yeni yıl size ilk önce sağlık sonra hayallerinizi gerçekleştirmek dileğiyle..