თეჰიონი ძალიან ბედნიერი იყო რადგან დღეს მისი ქორწილია. ის მის საყვარელ ადამიანზე ქორწინდება და ბედნიერი მომავლისთვის ემზადება. მაგრამ წუხს მისი ძმის გამო.
ჯიმინი ძალიან ცუდად არის . ამ კვირის განმავლობაში ოცჯერ მაინც წარმოიდგინა თუ როგორ მოკლავდა ჯონგუკს. მისი წარმოდგენებით ხან ბალიშით გუდავდა ხან ყელს ჭრიდა ხან კი კიბეებზე აგორებდა.
ერთი კვირის განმავლობაში ჯონგუკი ქორწილის საქმეებით იყო დაკავებული. ის ცდილობდა რომ ქორწილში ყველაფერი იდიალური ყოფილიყო და გამოსდიოდა კიდეც.
დღეს კი შავ შარვალ-კოსტუმში გამოწყობილი ძმები ჯეონები საკურთხეველთან დგანან და მათ ომეგებს ელოდებიან.
ცოტა ხანში საქროწინო დარბაზში ორი ულამაზესი ომეგა გამოჩნდა. ჯონგუკი გაოებული უყურებდა ჯიმინს და ვერ იჯერებდა რომ ეს ულამაზესი ომეგა რამდენიმე წუთში მისი ქმარი ახდებოდა.
ომეგებმა ადგილი ალფების წინ დაიკავეს და დაიწყო ცერემონია.
თქვენ ჯეონ იუნგი თანახმა ხართ დაქორწინდეთ პაკ თეჰონზე?
დიახ თანახმა ვარ- ამბობს იუნგი და ბედნიერებით აკიაფებულ თვალებს თეჰიონს ანათებს.
თქვენ ჯეონ ჯონგუკ თანახმა ხართ დაქოწინდეთ პაკ ჯიმონზე?
დიახ თანახმა ვარ.
თქვენ პაკ თეჰიონ თანახმა ხართ დაქორწინდეთ ჯეონ იუნგიზე?
დიახ თანახმა ვარ- ამბობს თეჰიონი და არანაკლე ბედნიერი თვალებით შესცქერის იუნგის
და თქვენ პაკ ჯიმინ თანახმა ხართ დაქორწინდეთ ჯეონ ჯონგუკზე?
სიჩუმე
სიჩემე
და კიდევ ერთხელ სიჩუმე
დიახ თანახმა ვარ- ამბობს ჯიმინი მას შემდეგ რაც ხელზე ძლიერ მოჭერას გრძნობს.
მაშინ ორივე წყვილს ქმრებად გაცხადებთ, შეგიძლიათ ერთმანეთ აკოცოდ.
TIME SKIP
JIMIN POV
ოთახში მართო ვზივარ და ვფიქრობ თუ რას უშვება ჩემს გულუპრყვილო ძმას ჯეონ იუნგი. ქორწილის შემდეგ ამ ურჩხულმა ხელი დამავლო სახლში წამომიყვანა და ოთახში დამტოვა თვითონ კი სადღაც წაეთრა.
POV AND
მალე სახლში ნაბიჯების ხმა გაისმა და მალე ოთახის კარი ჯონგუკმა შემოაღო.
რატომ არ გძინავს?- კითხულობ ჯონგუკი და საწოლისკენ მიიწევს
რა შენი საქმეა?- კითხვას კითხვით პასუხობს ჯიმინი და კარადსათან მიდის და იქიდან პლედს იღებს, შემდეგ საწოლთან ბრუნდება და იქიან ერთ ბალიშს იღებს და მდივანთან მიდის და ამ ყველაფრის გაშლას იწყებს.
რას აკეთებ?- კითხულობს ჯიმინის საქციელით გაკვირვებული ჯონგუკი.
დასაძინებლად ვემზადები- ამბოს ჯიმინი და მის საქმეს აგრძელებს.
უკაცრავად? - კითხულობს ჯინგუკი და უფრო დაბნეული მზერით აკვირდება ჯიმინს.
შენ რა მართლა გეგონა რომ შენთან ერთად დავიძინებდი?- კითხულობს დამცინვად ჯიმინი და ოთახში შუქს აქრობს.
<გაგრძელება იქნება>
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
ყველას გილოცავთ ახალ წელს❤❤
იმედია მოგეწონებათ ახალი თავი
შემდეგ თავს მალე დავდებ
YOU ARE READING
ომეგა მარწყვის სურნელით
Werewolfჯიმინი ერთი ჩვეულებრივი ომეგაა რომელიც ხელოვნების უნივერსიტეტში მის ძმასთან ერთად სწავლობს. ჯონგუკი კი ყველაზე ძლიერი მაფიის ბოსია. რა მოხდება როცა მათი გზები გადაიკვეთება. გამოუვა თუ არა ჯონგუკს ჯიმინისთვის თავის შეყვარება? დანარჩენი იხილეთ ფიკში დ...