თავი რვა

1K 88 33
                                    

მაგრამ რამდენ ხანს გასტანს ეს ბედნიერება?

...........

სიყვარული ამ სამყაროში ყველაზე წრფელი გრძნობ. გრძნობა რომელიც თავს გაკარგვინებს, გაბრმავებს და გაბედნიერბს. გრძნობა რომელლიც ჩვენს თვალებში ვარსკვლავებს აჩენს და მუდამ გვაძულებს გავიღიმოთ.

სწორედ ამ გრძნობას შეიპყრო ჯიმინი. ჯონგუკის გარეშე ვეღარ ძლებდა, სულ მასთან უნდოდა. ის ბედნიერი იყო ყველაზე ბედნიერი ამ სამყაროში. 

ჯონგუკს კი ლამის გული გასკდომოდა ჯიმინის ქცევების გამო. სახლში დაბრუნებულს თბილი ჩახუტებით და ტკბილი კოცნით ეგებებაა ჯიმინი. მაშინვე სავახშმოდ სხდებოდნენ და შემდეგ ერთამნეთზე ჩახუტებულები სხვადასხვა მულთფილმებს უყურებდნენ...  ნუ ... უყურებდნენ რა ... ჯიმინი უყურებდა ჯონგუკი კი ჯიმინის მომღიმარ სახეს აშტერდებოდა.

ხშირად სტუმრობდნენ ძმები წყვილს მათთან ერთად ერთობოდნენ და ბევრს იცინოდნენ. 

თეჰიონი ბედნიერი იყო მისი ძმის გამო და მუდამ გახარებული ჯიმინის დანახვისას გული უთბებოდა. იცოდა რომ მისი ძმა სანდო ხელში იყო. ის ჯონგუკს ენდობოდა!

მართლია როცა ამბობენ ყველა ცუდს მოსდევს რაღაც კარგი. ახლაც ასე ხდება. 

მაგრამ რა იქნება თუ ამ კარგს რაღაც ცუდი მოყვება?

და ასეც მოხდა!

ჯიმინი უნივერსიტეტიდა სახლში ბრუნდებოდა. ჯონგუკს სასწრაფო საქმე გამოუჩნდა და ვერ მოახერხა ჯიმინის წამოყანა, მაგრამ მძღოლი გაუგზავნა.

ახლა კი ჯიმინი ფეხით მიიწევს მისთვის გამოგზავნილი მანქანისკენ. მშვიდად ეშვება რბილ სავარძელზე და კომფორტულად ეწყობა. 

მანქანა ადგილს წყდება და მშვიდად გადის მთავარ გზაე.

ჯიმინს თვალები დაეხუჭა და მშვიდად მგზავრობდა. 

დრო იწელებოდა და ამას ჯიმინი ხვდებოდა. ამდენი ხანი სახლამდე მისვლას არასდროს დაჭირვებია. თვალებს ახელს გარემოს ათვალიერებს ხვდება რომ ეს მისი სახლის გზა არ არის. შიში იტანს და მძღოლისკენ იხრება.

სად მივდივართ? - ოდნავ ანერვიულებული ხმით კითხულობს.

აქედან შორს პატარავ - ისმის ხმა და სხეუი თავს მისკენ ატრიალებს.

თე ... თეამინ - ხმის კანკალით კითხულობს ჯიმინი და სავრაძელს ხელებს გათეთრებამდე უჭერს.

ხომ გითხარი რომ დავბრუნდებოდი პატარვ - დამცინავად ამობს თეამინი და სარკიდან ჯიმინის შეშინებულ სახეს უყურებს.

რა მოხდება ახლა?

<გაგრძელება იქნება>
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
ვიცი რომ პატარა თავია მაგრამ ასე სჭიდება საქმეს😌

ახლი თავი მალე იქნება

იმედია მოგეწონათ ეს თავი❤❤

ომეგა მარწყვის სურნელითWhere stories live. Discover now