Bölüm 401: Üzgünüm, Yan Karakter Olmak İstemiyorum!

964 80 3
                                    



Miras diyarında, Kong Bai elindeki son saf enerji kümesini özümsüyordu. 10 kez ileri geri göç ettikten sonra, nihayet yeterli miktarda saf enerji toplamışlardı. Doğal olarak, oradaki saf enerji kümesinin neredeyse tamamı onlar tarafından alınmıştı.

"Bu yeterli olmalı, değil mi?" Qin Hai derin bir sesle sordu.

Chen Feng başını salladı. "Mhm." Zaten yeterli saf enerjiye sahip oldukları için, bir sonraki hedefleri göç etmekti. Geçmişe tamamen tesadüfen gelmişlerdi ve sonunda tekrar geri dönebilirlerdi. Barbarların mirasını elde edemedikleri için biraz üzgün olsalar da, gördükleri şeylerin miktarı bu geziye değerdi.

'Mhm... Göç etmenin bedeline değer.' Göç için yeterli enerjiyi toplamak hiç için kolay olmamıştı.

Chen Feng, "Bu sefer çok zordu." diye yakındı.

"Öyle bile olsa, saf enerjinin kabuğuna bir ifade bırakmaya gerek yoktu, değil mi..." Qin Hai bunu azarlayamayacak kadar güçsüz hissetti. Che nfeng tüm saf enerjiyi almak yada ayrılmak istiyorsa, o zaman sorun yoktu. Neden oradaki boş kabuğa bir ifade bırakmakta ısrar etmişti? Bu çok aşırıydı. Qin Hai, sadece o antik ırk uzmanının ne kadar kızgın olduğunu hayal edebilirdi. 'Mhm... Modern çağın ifadeleri gerçekten de çok korkutucu.'


Chen Feng omzuna dokundu ve gülümserken, "Buna komik efekt denir. İşlerin eğlence taraflarına biraz odaklanman gerek."

Onu şaşırtan şey, Qin Hai biraz dalgın görünüyordu, görünüşe göre bir şey düşünüyordu ve ona garip bir his veriyordu. Savaş gücü yüzünden miydi? Che nfeng iç çekti. Böyle bir şey için Qin Hai'yi teselli etmektene başka ne yapacağını hiç bilmiyordu. Bir zamanlar Qin Hai, cennetin gururlu oğluydu. Artık enerji kullanamaz ve tamamen fiziksel bedenine odaklanmış olsa bile, yine de şiddetli ve sıra dışı bir savaş gücüne sahipti. Ama şimdi, Chen Feng ve Kong Bai tarafından bir darbe almıştı... Chen Feng, insanları rahatlatmakta gerçekten çok iyi değildi.



"Fazla düşünme. Döndükten sonra senin için bir şeyler düşüneceğiz." diyebilmişti sadece.

Qin Hai başını salladı. "Endişelenme. Bunu düşünmüyorum. Başka bir şey düşünüyorum."

"İyi."
Chen Feng endişelenmeyi bıraktı. Zihnini meşgul eden bir mesele ile başa çıkmak için, kişi sadece kendisine güvenebilirdi. Bu sırada Kong Bai, saf enerjiyi özümsemeyi aşamalı olarak bitiriyordu.

"Neredeyse bitti," dedi Kong Bai.

Chen Feng canlanmış hissetti. "Çok iyi." Bir sonraki hedefleri göç etmek olacaktı. Geri dönme zamanları gelmişti. Bu tesadüfi göç nedeniyle, antik çağda çeşitli tehlikeler yaşamışlardı. Sonunda geri dönebilirlerdi!

Güle güle... ıssız antik çağlar.

Kong Bai elini salladı. "Gidelim!"

Chen Feng, Şanslı Aura'yı etkinleştirdi. "Şanslı Aura, etkinleş!"

"Göç et!" Kong Bai bağırdı.

Bang!

Birdenbire göğe doğru uzanan bir ışık huzmesi belirdi.

Şu anda geçici olarak miras diyarının kalıntılarında kalıyorlardı. Şimdiki zamana geri göç edeceklerse, aynı yerde yeniden ortaya çıkmaları gerekliydi. Bu nedenle, bu göçün asıl amacı, burada kalabilecekleri sınırlı süreyi iptal etmekti. Bu, onlar için en iyi sonuçtu. Hepsini şaşırtan şey, tam o anda, miras diyarının kalıntılarından oluşan gezegen cam gibi paramparça oluyordu. Şu anda, aslında eski miraz diyarına geri dönmüşlerdi.

İfadeleri büyük ölçüde değişti. "İyi değil." Yine buradaydılar! Göç... Sadece antik miras diyarında çalışacağını mı gösteriyordu? Normal bir şekilde göç edebilmeleri için, önceki "yarı-göç" durumundan normal duruma mı dönmek zorundaydılar? Bu cevabın farkında değillerdi. Bu, olmasını bekledikleri şey değildi.

Bang! Bang!

Korkunç bir ışık huzmesi ortaya çıktı ve çok fazla dikkat çekti. O anda, uzaklardaki savaş alanında olan Bilge bile bu olanlara dikkat ediyordu. Oraya sadece bir bakış attı ve aniden gözlerinde öldürme niyeti kabardı.

Xiu!

Bilge'nin buz gibi sesi kan arzusuyla doluydu. "Durdurun onları!"

Bang!

Gökyüzünün kendisi çökmeye başladı. Zaman şu anda durmuş gibiydi. Kong Bai, göçünü gerçekleştirmek için sadece kısa bir süreye ihtiyaç duyuyordu. Geçmiş deneyimlerine dayanarak, sadece bir saniye gerekliydi. Ama şimdi, burada bir saniye bile dayanamayacak gibi görünüyorlardı. Göç yüzünden kaynaklanan parlaklık çok fazla dikkat çekmişti.

Bang!

"Gel ve geber!"

Onlara en yakın olan antik ırk uzmanı çoktan onlara doğru saldırıya geçmişti. Gözleri öfkeyle doldu. Uzun süredir kendisine oyun oynayan bu üçüne karşı sabrını kaybettiği belliydi.

"Chen Feng!" Kong Bai bağırdı.

Hum-

Chen Feng'in ellerinde bir enerji yığını yoğunlaştı.

Enerji Ekipmanı! Sayısız Yanılsama - Enerji Ekipmanını Yükselt!

Böyle zamanlarda Chen Feng, şans değeri konusunda cimri olamazdı. Savaş gücünü elinden geldiğince artırdı. Ancak mevcut gücünün farkındaydı. Gelişmiş bir Enerji Ekipmanıyla bile...

Qin Hai derin bir nefes aldı. "İzin ver ben deneyeyim."

Chen Feng'in en güçlü yeteneği Enerji Ekipmanıydı. Bu Enerji Ekipmanı gücünü birkaç kez artırabilirdi. Bununla birlikte, Chen Feng'in savaş gücü oldukça sıradandı. Bu nedenle, güçlendirilmiş olsa bile, zirve B-sınıfı, savaşabileceği en yüksek seviyeydi. Bu, onun sınırıydı. Qin Hai'ye gelince, herhangi bir enerji veya güçlendirme olmadan, sadece bedeniyle B-sınıfı kişilerle savaşabilirdi. Eğer öyleyse, kendisine enerji ekipmanı verilirse...

Shua!

Sınırsız bir parlaklık birleşmeye başladı. Qin Hai üzerindeki giysiler anında parçalandı ve vücuduna Enerji Ekipmanı monte edildi.

Shua!

Qin Hai yıldırım kadar keskin bir şekilde gözlerini açtı. Enerji Ekipmanının ürkütücü güçlendirmesiyle, vücudundaki yükselen gücü açıkça hissedebiliyordu.

Bang!

Yumruğunu salladı. Korkunç saldırı yüzünden neredeyse boşluğun kendisi çökecekti.

Bang!

Boşluk titredi.

Üçünün gözlerinde bir sevinç izi belirdi. Saldırı engellendi! Biraz zorlanmıştı ve uzun sürmeyecek gibi görünmüyordu, Qin Hai bu çatışmada dezavantajlı konumdaydı, ama sonunda gelen saldırıyı engelleyerek onlar için yarım saniye zaman kazanmıştı.
Shua!

Parlaklık, Kong Bai'nin vücudu etrafında yoğunlaşmaya başladı. Göç başlayacaktı.

Ancak, tam o anda, uzaktaki Bilge'nin söylediği "öldür" kelimesinden korkunç bir öldürme niyeti üzerlerine indi.

Ka!

Bu korkunç niyet onları sarstı. Sadece auralarının çarpışması, Kong Bai'nin göç parlaklığının sallanmasına neden olmak için yeterliydi.

Kong Bai'nin ifadesi büyük ölçüde değişti. "İyi değil!" Bastırılıyordu! Geçmişte sayısız kez göç etmişti, ancak böyle bir şey hiç olmamıştı. Neredeyse durdurulamaz olan bu göç parlaklığı aslında tek bir "öldür" kelimesiyle bastırılıyordu.

Hum—

Göçün parlaklığı azaldı. Göç etmesi gereken üç kişi zorla o anda ve orada durduruldu.

"Lanet olsun." Kong Bai yutkundu ve endişeyle, "Enerji tükenmesi çok büyük. Bu devam ederse, yakında, göç için enerji tamamen tükenecek. O zaman, biz..."

Chen Feng dişlerini sıktı. "İzin ver ben deneyeyim." Göç için gerekli olan şans değerinin farkında değildi. Böyle olduğundan kendini geri tutuyordu. Ama şimdi, her şeyi sadece kadere bağlayabilirdi. Ancak, şans değeri tamamen tükenmiş olsaydı ve daha sonra göç etmek için şans değerinden yoksun olsalardı, gerçekten komik olurdu. Belki de üçünün gerçekten de evreni dolaşmaları gerekirdi?

Unut gitsin.

Chen Feng derin bir nefes aldı. Ancak, tam hamlesini yapmak üzereyken aniden Qin Hai konuştu. "Hey, Chen Feng." Aniden Qin Hai güldü. "Teşekkür ederim."

Ne? Chen Feng kaşlarını çattı. Neden böyle zamanlarda bunu söylüyordu?

"Beni bir kez kurtardın... Bana yardım etmeye çalıştığının farkındayım. Bu yüzden, ne zaman herhangi bir çığır açan gen reaktifi ürettiğinde, her zaman bir dizi gen reaktifini saklıyorsun. İyi bir şey elde ettiğinde, Hou Liang'ın bana vermesini sağlıyorsun. Bunu yapmamam gerektiğini biliyorum – sana borcumu ödemek için hayatta kalmalıyım. Ancak... Üzgünüm." Qin Hai mırıldandı.

Bang!

Tek bir yumrukla, antik ırk uzmanını geri itti.

"Kadere boyun eğmekten bıktım. Sadece bir yan karakter olmaktan bıktım. Senin bagajın olmaktan bıktım! Ben... Qin Hai, bu kadar işe yaramaz değilim!" Qin Hai öfkeyle bağırdı.

Shua!

Chen Feng tarafından sağlanan Enerji Ekipmanını ödünç alırken, Qin Hai'nin elinde tanıdık bir altın enerji kılıcı belirdi. Bu göz kamaştırıcı kılıç, daha önce karanlık ucubeyi öldürmek için kullandığı kılıçtı!

"Elveda!"

Qin Hai aniden saldırıya geçti.

Clang!

Bu anda, kılıcın keskin sesi eşliğinde, eşi görülmemiş derecede parlak bir ışıltıyla parlayan enerji kılıcı, göklerin içinden geçerek kendilerine doğru gelen "öldür" kelimesine doğru ilerledi.

Bang!

Göz kamaştırıcı bir patlama meydana geldi. 

The Strongest Gene [3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin