Düzenleyici: YunusKurnaz
Gizemli Organizasyon'da, Gerçek Çelik Hapishanesi'nin ortaya çıkışıyla Tang Lan ve diğerleri endişelenmişti. Bu güç karşısında nefeslerini tuttular ve endişeli bir şekilde Chen Feng'in tuzağa düşüp düşmediğini merak ettiler. Sonuç bu Gerçek Çelik Hapishanesi, Gerçek Çelik Zırhı yeteneğinin değiştirilmiş bir versiyonuydu.
"Herhangi bir sorun olmaz, değil mi?"
"Bundan şüpheliyim. Onunla birkaç kez savaştım ve Gerçek Çelik Zırhı şaşırtıcı derecede sağlam. Bu değiştirilmiş Gerçek Çelik Hapishanesi kişinin vücuduna dokunduğu an, o kişi bir boğulma hissi yaşamaya başlar. Ben bile güvende olacağımı garanti edemezken, sadece B-sınıfı olan Chen Feng için imkan..." Daha cümlesini bile bitiremeden aniden durdu.
Ne?Diğerleri aniden garip bir aura hissedince tamamen sersemledi. İçgüdüsel olarak Chen Feng'in olduğu tarafa baktılar. Bir anda ifadeleri büyük ölçüde değişti. Orada, Chen Feng'in etrafını saran "çuvalda" keskin parlaklıklar belirmişti.
Pu!Garip bir ses eşliğinde, "çuvalın" üzerinde delikler belirmeye başladı. Hemen ardından, Gerçek Çelik Hapishanesi'nde çok sayıda delik belirdi ve sallanmaya başladı.
Bang!
Tüm gökyüzü parlak bir ışıkla sarıldı ve hemen ardından Gerçek Çelik Hapishanesi parçalandı. Chen Feng'in elinde, keskin gibi görünen küçük bir parlaklığın titreştiği görülüyordu. Herkes ona dikkatlice baktığında, bunun aslında eşsiz enerjiden oluşan keskin ve parlak bir iğne olduğunu fark ettiler.
O zirve A-sınıfı uzman bile şok oldu. "Bu nasıl mümkün olabilir? Gerçek Çelik Hapishane, Gerçek Çelik Zırh kullanılarak oluşturulmuş bir şey..."
Chen Feng küçümseyici bir şekilde gülümsedi. "Hehehe. Gerçek Çelik Zırh'ın dayanıklılığı benzersiz olsa da, orijinal işlevi kullanıcının vücudunu korumak ve kullanıcıya savunma sağlamaktır. Gerçek Çelik Zırh'ın neden bir çantaya dönüştürülemeyeceğini hiç fark etmediniz mi? Yapısı değiştirilip yumuşak bir şekle getirildiği an... Ölümcül bir kusura sahip olacaktır. Yumuşadığı zaman gerçekten de yüksek bir dayanıklılığa sahip oldu. Ancak, bu formda, tek bir iğneye bile direnemez..." Chen Feng elindeki iğneye baktı ve fırlattı. "Tek bir bıçak yeterli."
Shua!
O kişinin ifadesi büyük ölçüde değişti. Şok olmuş gibiydi. "Bu nasıl mümkün olabilir..."
Çekirdek olarak Gerçek Çelik Zırh'ı kullanarak, bir dizi yetenek yaratmak için durmaksızın çalışmıştı. Dahası, Gerçek Çelik 001, Gerçek Çelik 002, Gerçek Çelik 003 gibi yetenekleri temsil eden sayısız kod yaratmıştı. Bu yeteneklerden birisi son derece güçlü olmalıydı! Bunların hepsi gurur duyduğu yeteneklerdi! Ancak Chen Feng için bu yetenekler, tek bir iğneyle yok edilebilecek bir şey miydi? Buna katlanamazdı.
Gözleri soğuk bir şekilde parladı. "Buna inanmayı reddediyorum! Sana asıl Gerçek Çelik Serisini göstereceğim!"
Shua!
Kuvvetli bir güç, vücudunun etrafında birleşmeye başladı.
"Gerçek Çelik Kılıcı!" adam bağırdı.
Gerçek Çelik'in gücünü kullanarak müthiş ve keskin bir kılıç oluşturmuştu. Bu kılıç, şu anda Chen Feng'e doğru ilerliyordu. Bu, Gerçek Çelik Zırh'ı kullanarak Gerçek Çelik Zırh'ın değiştirilmiş bir versiyonuydu. Başlangıçta dayanıklı ve sağlam bir savunmaya sahip olan Gerçek Çelik Zırh'ın sağlamlığı geliştirildi ve onu tüm savunmaları aşabilen bir şeye dönüştürdü.
"Geber!"
Xiu!Kılıç saldırıya geçerken sanki uzayı parçalıyordu.