Liked by jamesbarnes, harlleystark and 4.947.364 others.
caprogers Eskilerden bir fotoğraf...
jamesbarnes Bunu nasıl buldun?
↪caprogers Shield da çalışan bir dostum buldu aslında...harlleystark Vayy be süper asker olmadan da harika görünüyorsun!
↪caprogers Orada süper askerim aslında...
↪harlleystark Senden bahseden kim?
↪jamesbarnes :)jamesbarnes Bu resmin biraz renge ihtiyacı var...
↪lokisgardenia Hallolmuş bil!
↪jamesbarnes ... ?Liked by jamesbarnes, caprogers and 89.386 others.
lokisgardenia Resmin renge ihtiyacı olduğunu söylemiştin;) @jamesbarnes
jamesbarnes Vay canına! Cidden yeteneklisin...
↪lokisgardenia Teşekkür ederimm:)caprogers Bu gerçekten güzel💫
↪lokisgardenia Teşekkürler Cap:)
↪caprogers Ben teşekkür ederim hanımefendi.godofchaos Loki 'nin gardenyası?
↪lokisgardenia O ben oluyorum.
↪godofchaos Güzel hesap adı seçimi...
↪lokisgardenia Daha iyisini bulabileceğimi sanmıyorum.
↪godofchaos Daha önce de bir gönderini görmüştüm fakat hesabının adını yeni farkediyorum..Liked by silverboy, romanova and 5.362.847 others.
imspiderman Tamam... seni dışlıyor gibi göründük... ama açıklayabiliriz... @witch
witch AÇIKLAYIN!!
↪silverboy Aslında...
↪imspiderman Sorun şu ki-
↪harlleystark Tam olarak şöyle-
↪silverboy Açıklayamıyormuşuz...*Bu gönderinin yorumları kısıtlandırıldı.*
Liked by caprogers, tonystark and 5.386.597 others.
romanova Sen kesinlikle horluyordun! @caprogers
caprogers Tanrım! Nat?
↪romanova Stevee?
↪caprogers Çok sevimli görünüyorsun.tonystark Yetmiş yıl uyuduktan sonra nasıl hala horlayarak uyuyabiliyorsun?
↪caprogers Yetenek.Liked by tonystark, nedleeds and 6.375.297 others.
witch Beni kızdırmamalıydınız! Sıra size de gelecek @harlleystark, @silverboy
imspiderman Cidden mi ya?
↪witch Kızgınım.silverboy En fazla saçma bir fotoğraf atacaksın ve bunun beni korkutması mı gerekiyor?
↪harlleystark +Clintinturşusevgisi
↪witch Emin olun saçma bir fotoğraf olmayacak:)
↪silverboy Tamam... bu gülüş ürkütücü...Liked by imspiderman, colossus and 4.186.389 others.
wadepoolwilson Böyle çok daha iyi... zaten burada donsuz gezsen kimse bakmıyor amk! Geçen iki tane süper velet gözlük sapkayla kamuflaj olmuş yemin ederim ben hariç kimse farketmedi. Neyse amına koyayım...
imspiderman Kostümünü sevdim
↪wadepoolwilson Evet altına don da giydim sana da tavsiye ederim:)colossus Wade cidden korkmaya başlıyorum neredesin sen ve suratına ne yaptın?
↪wadepoolwilson Bilmem annene sor o daha iyi bilir:)
↪colossus Annemi karıştırma!doctorstrange Tamam bunu iyi yollarla halledemeyeceğimizi farkettim. Bizzat içinden geçeceğim.
↪wadepoolwilson Erkeklerle ilgilenmiyorum canım ama sende fena değilsin. Uygun bir fiyatla anlaşabiliriz.
↪doctorstrange O ANLAMDA DEĞİL!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel karakterleri ile INSTAGRAM Farklı evrenlerin kapıları bir anda bilinmeyen bir sebepten dolayı açılsaydı ve Marvel evrenleri birbirine karışsaydı ne olurdu? Yarı texting•