27

560 44 117
                                    

45 dk önce

"Telsize cevap vermiyorlar. Bir sorun çıkmış olmalı." Harley jet telsizini kenara fırlatırken oldukça endişeliydi. Loki ve Emily 'den inip inmedikleriyle ilgili bilgi almak istemişlerdi fakat onlara ulaşamıyorlardı. Belki de sadece jet telsizleri bozulmuştu ama böyle bir durumun içindelerken her şeyi göz önünde bulundurmaları gerekiyordu.

Harley, Heimdall 'dan onları izlemesini istemişti fakat unuttuğu şey Heimdall 'ın taşların olduğu yerleri göremediğiydi.

"Başlarına bir şey gelmiş olmalı." Erik 'in sözü üzerine Charles titrek bir nefes verdi.

Wanda ise garip bir şekilde titriyordu. Harley ona dikkat kesildi. "Wanda.. iyi misin?" Eliyle Wanda 'nın koluna dokunduğunda Wanda garip bir şekilde hızla kolunu kurtardı ve gözlerini sımsıkı kapadı.

"Taşı almak için jetten indiler. Kırmızı, deri bile denemeyecek bir şeyle kaplı bir yaratıkla karşılaştılar. Onlara ikisinden birinin ölmesi gerektiğini söyledi." Wanda tir tir titreyerek konuşurken dizlerinin üzerine düştü. "Emily şanlı amacının bu olduğunu söyledi. Ailesi için her şeyi yapacağını ve hayatını buna adadığını. Loki 'den ölmesine izin vermesini istedi."

"Ne sikim-" Peter arkasındaki duvara yaslanarak ağzının içinden konuştu.

"Ama Loki buna izin veremeyecek kadar bencil bir şekilde ona aşık. Telekinezi gücüyle onu arkasındaki kayaya itti. Emily 'nin de kendisi kadar bencil olduğundan bi' haber bir şekilde uçuruma koştu. Emily uçurumun önüne ateşten bir duvar yarattı ve kemerindeki kancayı kayaya yapıştırarak Loki 'nin kemerini hedefledi. Loki 'nin sırtı kayaya çarptı ve Emily hızla uçuruma koştu. Kendini aşağı attı,"

Şimdi Charles da yaslandığı duvarda kayarak dizlerinin üzerine düşmüş, Erik gözlerini sımsıkı kapamıştı. Harley, Loki 'nin hissettiklerini hissediyor gibiydi.

"Fakat Loki de ardından atlayarak belindeki kanca sayesinde havada asılı kaldı ve onu da dirseğinden tutmayı başardı."

Şimdi herkes umutla Wanda 'ya bakıyordu. Sanki her şey onun elindeymiş gibi. Her şey çok ani gelişmişti.

"Birbirlerini sevdiklerini söylediler" Wanda gözyaşlarının arasından konuştu. "ve Emily taştan destek alarak kendini aşağıya doğru itti."

"Tanrım.." Peter jetin koltuğunu öyle çok sıkmıştı ki eklem yerlerini hissetmiyordu.

Wanda derin bir nefes alarak gözlerini açtı. Gözlerindeki kırmızılık yavaşça yok olurken hızla jetin kontrol koltuğuna oturdu. "Bunların yaşanmaması için sadece kırk beş dakikamız var.."

"Ne?" Erik 'te hızla onun yanına oturdu.

"Ama unutmayın. Birimiz oradan atlamak zorunda."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
INSTAGRAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin