İLK ZAMANLARR!

468 11 0
                                    

Babamla birlikte izmir'e telefon almaya gittik. Bi önceki Telefonumu beden dersinde göğsüme koymuştum fakat terleyince telefon göğüsümden kayıp düşmüştü yani ekran felç :) eve geldim yeni telefonumla uğraşırken abim geldi ve yanıma oturdu bana:
-Bu telefonda biriyle konuştuğunu göreyim bu telefonu parçalarım

Dedi.

Bende her ne kadar tamam desemde konuştuğum birisi vardı hayatımda ama sevmiyordum onu 2 ay dayandım ben bu çocuğa sonunda geçtim karşısına mehmet dedim ben ayrılmak istiyorum herşey bitti oda tamam dedi. Lan insan sormaz mı hic neden ayrildin diye odun sen kimsin ki? Neyse ertesi sabah okula gidip olayı Yeşim ve Esra ya anlattım Yeşim ve Esra benim kardeşim yerine koyduğum arkadaşlarım onlara çok güvenirim.Artik benim ayrılıp barışmama alıştırdıkları için sadece güldüler ama bu sefer barışmicaktım kesinlikle HAYIR !! 8 ders sonunda bitmişti okuldan çıkınca servise doğru ilerledik esrayla servis, servis deil sanki hayvanların göt Göte durdukları ahır mübarek ama neyse ki Ahmet bana yer tutmuştu hemde en arkadan.

Servisten indik esrayla birden telefon çaldı yengem arıyordu merakla telefonu açtım yengeme:

-Efendim yengecim bi sorun yoktur inş.noldu dediğimde

Yengem bana

-Yok busecim sorun

dedi ve devam etti
-sen yazın güzellik salonunda çalışmıştın demi

diye sordu evet çalışmıştım ama neden şimdi sordu ki bunu merakla

-Evet yengem çalıştım neden sordun

-Yarın komşunun düğünü var onların yeğenine saç yapılması lazım dedi.ben saç yapamazdim ki ! Daha
Kuaför e gidemiyomu yenge yeğeni sonuçta dediğimde durumlarının olmadığını söyledi bende hemen tamam yarın geliyorum dedim ve telefonu kapadım.ertesi sabah kalktım ve yengemlere gitmek için motoru zorda olsa.abimden aldım hemen gittim ve annesiyle birlikte kızın saçını yapmaya başladık annesi bi ara kuaförde çalışmış saç ve makyaj bitince eve gidiyodum ki birden bir ses bana sende gelsene diye seslendi bu gelinin annesiydi yengemle konustuktan sonra babamı aradık ve benimde gitmek istediğimi söyledim tamam dedi eve gidip asker yeşil mini boy elbise ve platformlu bir topuklu ayakkabı aldım hemen yengemlerde hazırlanıp otobüse bindim. Hemen hemen 1 saatlik yolumuz vardı yanımda kimse yoktu sadece yengemin ev sahibi Öznur Abla vardı beni ona emanet etmişti zaten.

Sadece Kalbim Seni Seçti...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin