O kızları gôrdûk bizi ayırırlarken ona ne demiştim?? "Senin amına koycam kızım bekle sen kaltak" demistim beklemesine gerek kalmadı sjsj ben parkta olduklarını görmüştüm fakat ??Esra ve Yeşim?? Onlar daha face de onun beğenisi şu kadar şunun canon u var !! O arada hemen koşa koşa parka gittim Yesim ve Esra koşarak arkadan geldi kızın yanına gelmemle saçını tutmam bir oldu bu sefer üçe iki onlardı yeşim oturdu Esra yı, beni ve Kızları izledi şerefsiz yha :D :D seviyorum götü ❤❤ herneyse biz gene aynı şekilde kavgaya devam ettik. Ama bu sefer birbirimize ana avrad girdik durum küfür olunca Elime Kimse su dökemez emin olun..asdasd..
Her neyse bu sefer ayıran olmadı bizi ama bu kavgamız digerinden dahada fazla kötüydü.
Esra kızla kavga ederken zorlanmıştı.
Ama üstesinden gelir benm kardeşim aklma o anda kelebek geldi cebimden çıkarıp kıza doğru tuttum kız bi anda durdu Esra ve kavga ettigi kızda
Yeşim ayağa kalktı Esra ve Yeşim Büşra bırak lan şunu mal kendindemisin diye beni sakinleştirmeye çalıştırıyodu ben o kadar sinirliydim ki sadece kıza odaklanmıştım sadece fakat nasıl bir pisliğe bulaştığımıda biliyorumm.
Korkmuyo deildim. Ama bu iş çok uzuyacaktı eğer ben bişî yaparsam Esra ve Yeşim in başı belaya giricek ve eminim anne ve babaları benle konuşturmazdı.
Bu arkadaşlık bitmemesi için Kıza "siktir git bida benle işin olmasın amcık" dedim kız zaten dayagini yemiş ve yeterince korkmuştu hemen uzaklaştı yanımızdan bi anda dengem bozuldu başım döndü ve ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Kalbim Seni Seçti...
RandomSelam arkadaşlar ben 15 yaşındayım adım Büşra İZMİR de yaşıyorum aslında ilk defa yazdığım bi hikayeyi yayınlıcam umarım beğenirsiniz...