Part #22
Tan leh nghal ang awww
JiYeon chu a mittui a tla zawih²
Nie,a che thei lo choh a ni tawh,engkim chu a hre vek a ni,,,BeomGyu a hriat loh thil pawh kha a hre vek a ni,,, Anu chung chang pawh kha,, JiYeon hian a hria a ni...A tuk chu a ni a,,,
Ajumma chuan JiYeon chu a lo hru fai vel a,, YeonJun chu a rawn kal a,,
"Ajumma..."
"ummm enge ni ta!?"
"thih tawh ang a lang siin,i pasal te kalsan in,chhungkaw dang din ta la,thlamuang tak leh hlim takin i awm thei a ngem!??"
"haha,tunge chu tiang thil te ti duh a nga,,Film ah te chuan lo ziak mahse a awm a,mahse a tak tak te chuan, chu tiang te chu tu man an ti ngam lo nang!!?"
"a nih lo awm tak² ta se..."
"Yeonjun,,a nihchuan,chu nu chu hremna hmuh tir ngei² tur tihna a ni mai,,enga ti nge min zawh teh phut a!?"
"ahhh.. Engmah nilo e,,a nih chuan Kan kal tawh a nge..tha deuh in lo enkawl rawh aw"
A kal a,,,
Ajumma "...!!!!...enge maw thil mak pui pui hi min zawh ziah le,,haaa,JiYeon I u te ho hi chu an buai in an mak ve ngawt mai tiraw"
JiYeon mittui tla chu ava hmu a
"JiYeon!!!? Bawihi,,enge!!?tinge!? I tap a mi a!!! I mit a kham tawh zawk nge!!,,JiYeon,,naaa,Doctor,Doctor"
Doctor ko chuan a chhuak a,,,
-----******------******--------*****
JiYeon Pov.
Nie,engkim kha ka hre thei vek a,ka hriatna zawng² pawh a rawn kir vek,mahse ka taksa a che thei silo,,,Ka hmu a,ka hria a,,, BeomGyu nu ngei pawh ka hmu a ni,,,ni na tak ah chuan ka thlarau chu ka taksa atanga chhuakin heng thuruk zawng² hi ka va hre ta vek a ni,,,TaeHyun an a mumang a maw a tih pawh kha,nie,,a a muhil ka kaih thawh vang a ni a,,haaa, BeomGyu hian engkim a hriat hun ah,eng tiang takin nge a tuar ang,mahse heng thil in thup zawng zawng hi a hriat ngei² a ngai tawh a ni,kanu leh pa thihna ah a nu hi a bul tum tu te zing a mi a ni tih pawh hi a hriat a ngai a ni,engkim a hrelo a nih chuan,a tan a tha dawn silo,,haaa,,ka first kiss hnen ah dawt sawi leh thup ka neih a rem tawh silo,,,Lalpa,min pui rawh... Ka harh chhuah ngei ngei a ngai tawh a ni... Chak tak a ka awm hi a ngai a ni"
End of JiYeon Pov..
Doctor chuan test te a neih pui a
"a rilru,engkim chuan thil a hre vekin a hmu thei vek tawh a ni tih a hrilh rualin a taksa a che theilo mai a ni tih a hrilh a,,,Cut.....
Zan chu a ni a,,,
Choi Hyun Min chu in ah chuan a awm a,,, NaEun chhuak pawh a rawn haw a"NaEun,,,a thian te chu ka hrilh tawh a...mahse inu leh pa ten an tuar dawn si a,,chu mai nilo,BeomGyu ngei pawhin a tuar dawn a,chu chu a pawi i ti lo em ni!?"
NaEun"heng an thil tih sual hi chu thu hran a ni a,mahse JiYeon Leh Yeonjun nu leh pa te thihna ah an in rawlh na hi, tual that tu te an nih hi,an za len rei tawh mah mah a ni,,BeomGyu chuan a ngaidam thei maithei,mahse keichuan kanu leh pa te thil tih hi ka duh lo a ni,,Thil tha lo tak pawh an ti leh thei...."
BeomGyu chu a rawn lut a,an thil sawi lai chu an tawp san a
YOU ARE READING
FIRST KISS
FanfictionAwiiii ka sawi thiam ve hrih lo a ni tawps mai haha,chhiar tawp mai rawh i hrethiam mai ang 😉