Berkay faceye girdii yes be

10 0 0
                                    

Berkayıma mesaj attım annemler bugün evden gidicek 2 3 gün gelmicekler bize gelebilirsin dedim ve o da.tamam akşam gelirim dedi bende tamam drdim. Hemen evi süpürüp evi toplamam lazım odam fazlasıyla danık. Iyy bide saçım topuz ayreten rimeller akmış gözlerimin altına. Ve son 2 saatte de berkayıma yemek yapmam lazım.

      * Akşam.

Evet evi topladım odamı topladım saçımı topladım rimellerimi sildim yemeklerde hazır. Kapı çaldı ve evin içine 1 kere daha baktım herşey düzgündü. Kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtım ve karşımda berkay vardı hoşgeldin hayatım dedim hoşbulduk bebegim dedi hemen içeriye davet ettim. Oturduk konuştuk ve yaptığım yemeklerden getirdim. Yedi ve çok güzel olmuz dedi bende güldüm. Saat 10 falan olmustu. Uykumuz gelmişti odaya geçtik ben kendi yatagımda onu yatırdım yere kendime yer yatağı açıcaktım ki berkay bişey dedi aşkım burda ayrı ayrı yatmak olmaz annenlerin yatağında yatalım dedi ben o an şaşırdım ve onu kıramiyacağım için olur dedim. Annemlerin odaya geçtik. Berkay hemen yatağa yattı ben dedim ki aşkım sakın bana kötü bişey yapma dedim o da kahkaha attı ne yapabilirim ki dedim bilmem dedim neyse yattık ama bn yine korkuyordum :Ddd Uykumuz vardı ama biz bakışa bakışa saat 4 oldu ve uyuduk sarılarak.

İyiki Tanışmışız :*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin