Megjegyzések:
- A korszak ellenére Michael kereken 30 éves.
- Michael a történetben nem híres, csak egy egyszerű, hétköznapi személy, aki üzletemberként keresi kenyerét.
* Ugyanaz érvényes, mint a legelső imagine-ben: az évszám csak Michael kinézetére vonatkozik, nem az aktuális dátumra, amiben a történet játszódik.Jelmagyarázat:
Y/N - your name /a te neved/Dangerous-korszak (1991 körül*)
Amikor felébredtél és oldalra fordítottad a fejed, megint az a borzasztó és egyben irritáló felfedezés fogadott, mint mindig, amióta házasságra adtad a fejed. A melletted lévő, ürességtől szinte ordító fele az ágynak arra ösztönzött, hogy minél hamarabb kipattanj a paplanok közül, megkeresd és újra leordítsd annak az embernek a fejét, akihez kénytelen voltál hozzámenni.
Ugyan még csak harmadik hónapja voltatok házasok, de mostanra már úgy érezted, eladtad a lelked az ördögnek. Hasonlóan az eddigi reggelekhez, a múlt emlékképei fájdalmas viharként rohamozták meg agyadat, tomboló hurrikánt létrehozva fejedben.
A helyi bárban ültél és csak néztél magad elé, kezedben már a sokadik whiskyvel. Éppen azelőtt néhány órával dobott ki az exed egy mondvacsinált indokra hivatkozva, miközben te jól tudtad, hogy az egyik közös barátotokkal csalt meg, de nem volt gerince ezt bevallani. Noha ez többször is előfordult, te soha nem tettél ellene semmit, mert úgy érezted, belerokkannál a fájdalomba, ha elveszítenéd őt. Most pedig összetört szívvel és jó néhány pofonnal később ültél ott, kiszolgáltatva magad bárkinek, aki megjelenik melletted, de úgy érezted, nem érdekel már semmi, így ez teljesen rendben volt részedről.
- Ne haragudjon, szabad ez a hely? - jelent meg egy furcsa alak a melletted lévő bárszék háta mögött. Egy fél pillantást vetettél rá, aztán kedvtelenül megrántottad a vállad, mire a férfi leült és feléd fordult. - Minden rendben van?
Újra megrántottad a vállad, mire a szemed sarkából láttad, hogy felhúzza szépen ívelt szemöldökeit. Egy pillantásra sem méltatva őt ültél tovább, majd a kezedben tartott whiskyt egy hajtásra felhörpintve intettél a pultosnak, hogy adjon még egyet.
- Ha továbbra sem válaszol, kénytelen leszek valamit tenni az italába, hogy végre hozzám szóljon - nevetgélt frusztráltan, erre te rezignált tekintettel végigmérted őt. Hosszú, göndör, éjfekete tincsekkel keretezett, jellegzetes arc. Noha mosolya nem volt túl őszinte, elsőre leginkább tökéletes, vakítóan fehér fogsora tűnt fel, amely mellett nagy, csokoládébarna őzikeszemei sem sokkal maradtak le. Az összhatás lehengerlő volt, a szó minden lehetséges jelentését figyelembe véve. Habár nem voltál a hosszú hajú férfiak rajongója, ez az ember messze túlszárnyalta ellenérzéseidet.
- Mi a neve? - szólaltál meg színtelen hangon. Jelenlegi állapotodban abszolút nem érdekelt az udvarias viselkedés bármilyen formája. A férfin látszott, hogy meglepődött, de gyorsan rendezte vonásait és úgy válaszolt.
- Michael. Hát önt hogy szólíthatom?
- Y/N. Hagyjuk ezt a magázódó formát, úgysem egy túl hivatalos helyen vagyunk...
- Rendben. Szóval, kedves Y/N, mi történt veled?
Röviden elmesélted neki, hogy az exed egy rohadék, ő pedig növekvő feszültséggel hallgatta mondanivalód. Amikor végeztél, ökölbe szorított kezeit újra ellazította. Ez az apró gesztus egy erőtlen mosolyt csalt arcodra, ami pillanatok alatt semmivé foszlott.
- Hadd tegyelek boldoggá, legalább ma estére - suttogta a füledbe előre hajolva. Hirtelen nem tudtad, hogyan reagálj, ugyanis tested önálló akcióba kezdett, de az eszed tudta, hogy ez nem jó ötlet.
Mivel aznap este pont nem érdekelt, mi fog történni veled, ezért szó nélkül bólintottál, majd kézen fogtad az idegen férfit és elindultál vele a bérelt hotelszobád felé.
Onnantól kezdve úgy érezted, csak sodródtál az árral. A sors ördögi fondorlatai azonban arra ösztönöztek, hogy szó nélkül igent mondj egy olyan ajánlatra, amely eleinte valami rossz viccnek tűnt. Mostanáig nem tudtad biztosan, hogy a rengeteg alkohol miatt, vagy csupán a szórakozás utáni vágyad vezérelt arra, hogy igent mondj neki a házassági ajánlatra - de végülis megtetted. Egyszer csak az oltár előtt találtad magad egy olyan férfival, akit még jóformán nem is ismertél, mégis történt köztetek néhány dolog.
Undorral az arcodon keltél fel az ágyból, de mielőtt még több időd lett volna eltöprengeni a múltban történteken, hirtelen elfogott a rosszullét. Már alig volt időd kiérni a mosdóba, de valamilyen csoda folytán még éppen időben sikerült megfognod a porcelán vécékagyló peremét ahhoz, hogy ne a padlóra add ki gyomrod addigi tartalmát. Amint végeztél, kiöblítetted a szádat, majd egy alapos fogmosást követően rendbe szedted magad és lementél a ház gyönyörű, antik falépcsőjén.
A konyhába lépve megérezted a reggeli illatát. Általában már csak a helyiség látványa is éhséget váltott ki belőled, most azonban újra elfogott a hányinger. Egy újabb mosdókör után frusztráltan foglaltál helyet a nappali hatalmas bőrkanapéján, mivel nem merted újra megközelíteni az étkezőt. Egyáltalán nem tudtad, mi történik veled, így gondolkodóba estél.
Körülbelül fél óra telt el, mire úgy érezted, sürgősen meg kell nézned a naptárad. Fokozódó rettegéssel nyitottad meg az alkalmazást a telefonodon, miközben realizáltad, hogy a ciklusod egészen pontosan két hetet késik.
- A francba - motyogtad magad elé, majd hirtelen indíttatástól vezérelve felszaladtál a szobátokba, ahol a fürdőszoba felé vetted az irányt. Szinte mindent kiborítottál a szekrényekből, mire megtaláltad a pici, kék-fehér színű dobozt, amire szükséged volt. Gyorsan kiszedted a csomagolásból a tartalmát és elindultál, hogy elvégezd azt, amit tenned kellett.
Nagyjából öt perc múlva hallottál egy halk kattanást az ajtó felől. Gyorsan kimentél a fürdőből, így pont szemben találtad magad a férjeddel.
- Szia - köszönt neked Michael. Amikor nem reagáltál, aggódó tekintettel kezdett el vizslatni. Szemeidet forgatva mérted végig vékony alakját, miközben legszívesebben a pokolba kívántad volna őt a hülye ajánlatával együtt. - Minden rendben?
- Az majd nemsokára kiderül - bukott ki belőled a válasz, mielőtt végig gondoltad volna, mit mondasz. A férfi felvonta sötét szemöldökeit, de te nem mondtál neki semmit.
A kellemetlen csendbe belehasított a telefonodon beállított időzítő idegesítően magas, már-már fülsértő hangja. Remegő kézzel leállítottad a jelzést, majd gyors tempóval a mellékhelyiség felé vetted az irányt. Belépve azonnal felkaptad a csap mellől a tesztet, majd rápillantottál. Michael eközben mit sem sejtve támaszkodott az ajtófélfának, karjait mellkasa előtt összefonva, kiismerhetetlen arckifejezéssel. Könnyek között bámultad a két csíkot, ami megjelent a műanyagból készült termék kijelzőjén.
A terhességi teszted pozitív lett.
-------------
~ Sziasztok! ~
Tudom, megint jó ideje nem frissítettem egyik sztorit sem, de az ünnepek kicsit felborították a megszokott életvitelemet.
Azonban jó hírrel is szolgálhatok: több történet is körvonalazódott a fejemben, ebből kettőt már vázlatok formájában fel is írtam magamnak, terveim szerint pedig hamarosan el is hozom őket Nektek.
Boldog Újévet kívánok mindenkinek! Kívánom, hogy a 2021-es év legyen sokkal pozitívabb és eredményesebb, mint ez a gyatra 2020 volt.
Ha tetszett, szavazz és/vagy kommentelj!
Puszi:
R3ilaa (Barbi)
YOU ARE READING
Random imagines of Michael Jackson (HUN)
FanfictionA legelső magyar nyelvű Michael Jackson imagines könyvem. A történetek javarészt eltérnek a valóságtól. Lehetőség van kérésekre is!