"Сайн байна уу намайг Чү Арим гэдэг би 17 наст...." Хэн нэгэн түлхэх...
"Сайн байна уу намайг Мин Кира гэдэг би ч бас 17 настай ахлах ангийн 1-2р анги Аримтай нэг анги л даа бас сайн найзууд яаа Чү Арим битгий миний оонз руу зохиод бай л даа"
Арим "битгий хуцаад бай хүн өөрийгөө танилцуулж байхад голоор орж ирчихээд алив холд би толинд хармаар байна"
Кира "заа холдлоо холдлоо"
Арим "дух нь дээр батга гарчихсан байх юм акнес авдаг юмуу"
Кира "хаха зүгээр наад батгаа шахаад мэнгэ болго"
Арим "тэгдэг ч юмуу мөнгөнд хэмнэлттэй гэж хэлнэ гэж бодсон уу би муу ч үгүй охин хүүхэд юм байгаа биз дээ нүүрэндээ анхаарал тавьж хичээлээ тараад акнес авна"
Кира "хуцалгүй хурдал хичээлдээ явъя"
Арим "түрүүлж очоод гутлаа өмсөж бай толгойн гараад ирчхэж шахаад лент наачхаад араас чинь яваад очъё"
Кирагийн талаас
Бид хоёр хэрэлдэж зодолсоор гэрээсээ гараад автобусанд суулаа тэгсэн чинь Арим гэнэт даруухан болчихлоо аан нөгөө хар юм нь автобусны хойд суудал дээр сууж байна шдэ.
Би "Жиминаа манай найз чамайг хүсээд байна гэнэ ээ"
Арим "Эргүү тэнэгээ дуугүй бай л даа" гэсээр ам даран автобуснаас буцаад чирээд гарах нь тэр.
Кира "хөөе яаж байгаа юм бэ хичээлээсээ хоцорч ядаж байхад сүүлийн автобуснаас чирээд гараад ирэхийн ядаж байхад яасан хүчтэйн эрэгтэй хүн шиг"
Арим "чи өөрөө сая автобусанд тэр тусмаа олон нийтийн газар юу гээд балайраад байгаан манай найз чамайг хүсээд байна байх даа яахав дээ Жимин намайг юу гэж бодсон болоо чамаас болж ичиж үхэх нээ арай нөгөө хүсээд гэдгийн өөр утгаар ойлгоод наахав дээ"
Аримын талаас
Бид хоёр хичээлээсээ хоцрохгүй гэсэн дээ гүйж байхад нэг машин бид 2-ын хажууд ирээд чагнаалдлаа тэгсэн Кирагийн хайр Мин Юнги байх нь тэр.
Арим "Энэ одоо хэзээ ийм машинтай болчихсон юм бол..." (бодох)
Юнги "нөгөө хоёр охин байх шив хичээл ороход 5мин үлдсэн байна миний машинд суугаад дайгдвал дайгд"
Кира "өө яахын2"
Би "гүйээ яалаа гэж татгалзах вдээ мэдээж дайгдъя"
YOU ARE READING
Дүрсгүй охид ба краш
RomanceАхлах ангийн хоёр охины талаарх хөгжилтэй явдлууд гарах ба өвсөр нас ямар сайхан болохыг энэ өгүүллэгээс харж болноо♥️