4.💖

168 26 0
                                    

Зохиогчийн талаас

Кира Арим хоёр байнга очдог газар болох сургуулийн гадаах савлуур дээр сууна Юнги Жимин хоёрыг муулан сууцгаана.

Кира "Юнгид үнэхээр их гомдож байна муухай юм аа"

Арим "Жимин бүүр муухай чи яах гэж надад буруу дугаар өгсөн юм"

Кира "надад дугаар өгсөн охиноос асуу"

Арим "тэр чинь нээрээ үнэн зэвүүн шулам байна гэхдээ чи баталгаатай хүнээс авахгүй буруу дугаар өгч хүн онигоонд оруулаад"

Кира "чи ч бас надаа Юнгигын биш Жиминий дугаарыг өгсөн биз дээ"

Арим "заа тийм дээ хэн хэндээ буруу өгөлгүй өөрсдөдөө л гомдъё гэхдээ тэр Пак Жимин Мин Юнги хоё....."

Кира "чшшш нөгөө хэд чинь ирж байна"

Арим "хаана"

Кира "тэнд" гараараа заах.

Арим "Хоёулаа нуугдацгаах уу"

Кира "тэгье" гэсээр сагсны талбайн гадаах буланд очоод нуугдацгаалаа.

...............

Жин "Юнги чамайг бүүр алгадчихаа юу" гэсээр толь арчиж байгаа юм шиг чахран инээлээ.

Юнги "Чамаас болж байгаа юм миний хацрыг хар! цагаан хацар минь ув улаан болцон дээрээс нь одоо хүртэл хацар минь хорсож байна"

Намжүүн "би хэлсэн шдээ хэрэггүй гэж"

Жонгүг "Намжүүн одоо ямар азаар сагс тоглонгоо ном унш гэж хэлэхгүй байгаан"

Тэхён "хаха харин тийн"

Жин "Жимин сайн байлаа энэ Юнги л ингэж арчаагаа алдаж байгаа болохоос"

Жимин "би юм чинь дээ" улсаа аварсан жанжин аятай дээгүүр харан алхана.

Хусог "та нар ингэхэд санаж байн уу Жимин Юнги хоёр" гэсээр далийж орж ирлээ.

Жимин "би яасын"

Юнги "харин тийн бид хоёр яасын"

Хусог "хаха харин Жиминий өчигдөр оройн гүзээлзгэнэтэй дотуур хувцас өмсөн нь санаанд ороод хахах бас Юнги усанд орохдоо дуулаад байсан шдэ тэгээд би чихэнд чийртэй санагдаад байхаар нь дуугүй бай гэж хэлэх гээд орсон чинь суниаж байдын тэгээд би Юнгиг юугаа хийгээд байгаан гэсэн чинь Жонгүгаас илүү булчинтай болмоор байна гэсэн шдэ хаха"

Дүрсгүй охид ба крашWhere stories live. Discover now