BY MY SİDE

57 6 22
                                    

-Geldiniz demek. Nasılsınız?

+İyi diyelim.

-Kıyafetleriniz bugün bir özenli ve siyah giyinmişsiniz özel bir nedeni var mı?

+Çok sevdiğim birinin ölüm yıldönümü. Burdan çıktıktan sonra oraya gideceğim.

-Anlıyorum. Başka bir sorununuz yok değil mi?

+Yok.

-Peki başlayalım sohbetimize. Nerede kalmıştık?

+Hatırlamıyorum.

-Nasıl yani? Konuşmamızı hatırlamıyor musun?

+Sadece nerede kaldığımız hatırlamıyorum.

-Peki ben hatırlatayım. Sevgilinizle kaza geçirmişsiniz tam olarak ne zamandı?

+İki yıl önce bugün.

-Neee! Ah şimdi anlıyorum. Peki sevgiliniz nerede?

+O yanımda. Ah anlamıyorum ona siyah takım elbise giyinmesini söyledim nasıl olurda beyaz takım elbise giyer.

-Beyaz takım elbise mi giyiyor?

+Evet! Bunun için biraz atıştık şu anda gözleri dolu dolu bana bakıyor. Özür diledim ama hala gözleri dolu.

+Bir dakika bayım siz niye ağlıyorsunuz. Neden hepiniz ağlıyorsunuz. Burda ağlaması gereken kişi benim.

-Çok özür dilerim. Gözüme bir şey kaçtı normalde asla kaçmazdı. Şimdi konuşmaya devam edebiliriz.  Asıl ağlaması gereken kişinin sizin olması gerektiğini söylediniz neden??

+Çünkü hayatta en çok değer verdiğim bir yakınımı kaybettim.

-Bu kişi kim peki?

+Ben.. ben.. bilmiyorummm.

-Nasıl yani hayatta en çok değer verdiğiniz kişinin kim olduğunu bilmiyor musunuz?

+Bilmiyorum.

-Ailenizden biri mi?

+Hayır tanrıya şükür ki hepsi hayatta ve gayet sağlıklılar.

-Peki başka değer  verdiğiniz kim olabilir hiç düşünmediniz mi?

+Hayır.

-Peki o zaman. Konuşmaya devam etmek ister misiniz?

+Evet lütfen.

-Daha önce benim gibi kaç kişinin yanına gittiniz bu şekilde konuşmak için.

+Ben hatırlamıyorum. İki yıldır gidiyorum sürekli. Sanırım siz konuşmak için geldiğim altıncı kişi olmalısınız.

+Bana biraz sevgilinden bahsetmek ister misin?

+Sevgilim değil. O benim eşim. Yoldaşım. Her şeyim. Çocukluk aşkım. İlk aşkım ve son aşkım.

-Hayatınızdaki  değeri çok fazla sanırım en değer verdiğiniz kişi olmalı sevgiliniz.

+Evet. Eşim hayatımda ki en değerli insan.

-Ama hayatınızdaki en değerli insanın öldüğünü söylemiştiniz.









Çok beklediniz biliyorum dbbdbdndnd
Neden kimse görmüyor anlamış değilim.
Neyse yazdık artıkın atalım bari 😘

Fısıltı ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin