1.deo

858 46 11
                                    

Ušla sam sa Vanesom u klub. Ona je počela da igra, dok sam se ja probijala kroz masu ljudi da bih došla do šanka. Kada sam konačno uspela, sela sam za šank i naručila piće.

-Hej.- odjednom mi je neko šapnuo i obavio ruke oko mog struka. Trgnula sam se zbog tog postupka. Pokušala sam da se okrenem, ali me je taj neko previše čvrsto držao.

-Pleši sa mnom.- rekao je i rukama me povukao oko struka, tako da me je naterao da ustanem. Vukao me je kroz gužvu. Ubrzo je stao i sada sam mogla da vidim njegovo lice. Kovrdže su mu išle na sve strane, dok su mu oči sijale poput dva zelena dragulja. Izgledao je kao andjeo, ali to definitivno nije bio. Stavio je ruke oko mog struka i još više me približo sebi. Zabio je svoj nos u moj vrat, golicajući me svojim divljim kovrdžama.

-Lepo mirišeš.- promrmljao je.

-Jedva čekam da taj miris bude i na mom jastuku.- rekao je malo jasnije.

-Šta?- pitala sam zbunjeno. Ništa ga nisam razumela. Nasmejao se i podigao glavu sa mog ramena.

-Tako si nevina. Svidjaš mi se. Lepo ćemo se provesti.- rekao je sa smeškom. Pokušala sam da ga odgurnem, ali bio je presnažan.

-Ostavi me na miru!- povikala sam. Nasmejao se. Ovo je njemu bilo zabavno.

-Divlja si. Volim to.- rekao je.

-Kretenu!- povikala sam i krenula da ga ošamarim, ali me je uhvatio za ruku i tako onemogućio moju akciju.

-Da se nisi usudila.- rekao je oštro. Njegove oči su poprimile tamniju boju.

-Samo me pusti!- povikala sam iznervirano.

-Shh!- rekao je i stavio prst na moje usne. Upitno sam ga pogledala. Nasmešio se i opet zabio glavu u moj vrat. Odjednom sam osetila veliku bol, koju su prouzrokovali njegovi zubi. Posle par sekundi sisanja mog vrata zubima, lagano je prešao jezikom po osetljivom mestu, a zatim ga poljubio.

-Sada si moja, malena.- šapnuo mi je. Pogledala sam ga sa strahom u očima.

-I još nešto...- rekao je i stavio ruku u džep mojih farmerki. Nisam stigla da odreagujem, i on je već držao mobilni i zapisivao svoj broj, a zatim poslao sebi poruku, kako bi imao moj broj. Vratio mi je telefon na predjašnje mesto.

-Vidimo se, malena.- rekao je i namignuo mi, a zatim nestao u gužvi. Opipala sam mesto na kome me je obeležio i jauknula.

-U šta sam se ja uvalila?-

Nova priča. I ovu ozbiljno nameravam da završim :) ;)
VOTE i COMM!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 02, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You're mineWhere stories live. Discover now